• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

MissH
    Jag har för mig att den kan bli sån där utan att det är nån fara... men jag vågar inte lova.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-27 15:51:23 följande:

MissHJag har för mig att den kan bli sån där utan att det är nån fara... men jag vågar inte lova.
    Hmm, Jobbigt.. Får googla så jag vet riktigt haha (Google är min bibel )
  • Amelie

Miss H: Jag tycker att mjölken skiktar sig lite även när den står någon timme i kylen. Även färsk. Tror inte att det är någon fara, men jag är ingen expert...

• MissHellen

Jag hittade inget om de, bara att man ska frysa in färsk mjölk innom 24 timmar o de gjorde jag ju. O de var i förrgår eller i går, så den kan ju inte vara gammal..

• Amelie

VT: Nej, BB-selen är väl inte den mest ergonomiska för Lyckeli, men så länge hon är nöjd är det ju ingen fara. Det är väl viktigt om de bärs jättemycket kan jag tänka...
    Men barnen säger nog ifrån.

• Snart sommar

MissHellen: är den vit i överkanten och nästan vatten under? Det är normalt . Bara rör om lite så att den blandar sig igen.

Amelie: har inte provat, men funderar själv på en beco . Tycker ju sjal är väldigt smidigt att bära i, men just nu känns det ändå som att det skulle vara lättare med något som jag inte behöver knyta och bb-selen börjar bli gammal och sliten. Kommer inte bära så länge till i den.

Jaha, efter att det varit lugnt ett par timmar händer allt på en gång ...

Jag har förresten tagit kort på skötväskan, har dock inte haft tid att lägga in bilderna...

• luzorsus

zitrus: Jag har börjat äta cerazette oxå, fick första mensen efter en veckas knaprande...men det verkar ge sig nu....5 dagar senare. Vet att när jag bröjade med Minipe.ett annat minipiller så blödde jag typ 2-3 gr i måanden i säkert 2 års tid....jävligt drygt. Tyvärr är det ju så för en del som äter minipiller att man får fler, kortar eblödninagr emellan den riktiga mensen..

• MissHellen

Snart: Precis så såg den ut
    Skakade den o sedan såg de ut som små prickar över allt?! Normalt eller?

Den kan ju inte bara vara dålig, jag frös in den i förrgår eller i går!

• jeng

missh:
    sådär ser min mjölk också alltid ut efter bara en liten stund i kylen. har också fått höra att det är helt normalt.

• MissHellen
    jeng skrev 2008-10-27 16:12:36 följande:
    missh:sådär ser min mjölk också alltid ut efter bara en liten stund i kylen. har också fått höra att det är helt normalt.
    Skönt o höra Då ska R få ge E när han vaknar
Svar på tråden Augustibebisar 2008