• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Lilla
    HAHAHAA, sicket sött kort då Isa har somnat i gymet!

Suss
    Du är alltid välkommen hit, vet du väl! Oavsett om det blir en gång o dagen eller en gång i veckan. Jisses, man har ju olika mkt olika perioder i livet. En annan gång är det jag som är borta en vecka eller två. Livet utanför fl får ju gå före.

• BebisVagga

vet ni vad jag hade tyckt var roligt..

Om vi hade kunnat ses allihop.. hmm blir kanske lite svårt om träffen e i Umeå för vår del men men.. jaja .. var bara nått som slog mej..

• Vilda Tiger

BV
    Ojoj! Du har missat en del. Det där har vi talat om flera ggr redan.

• Wiem

Hej på er!
    Har inte lyckats logga in här på en hel vecka och lite mer tror jag. Har bara inte fått tiden att räcka till.
    Hoppas alla mår bra, har inte tid att kika igenom allt jag missat.

Jag har en fråga.. börjar misstänka att jag har fått urinvägsinfektion eller nåt. trodde först det var svamp så jag körde en kur med canesten men det hjälpte inget och nu har jag sååååna trängningar, måste kissa NU och det svider o har sig... Ska till bm på efterkontroll imorgon kan man fråga henne om det, typ ta med sig urinprov dit eller måste man gå till vårdcentralen?? Nån som vet?

• Carinamamma84

Hejsan
    Nu har jag fått sova med min pojk hehe det var döds skönt att få sova lite
    Nu har han ätit ska snart hämta ebba från dagiset.

MissH: Det är verkligen jätte jätte gott
    Så gott att man inte kan sluta äta den *Fniss*

Men då blir det ingen Dop
    Får försöka göra något annat då kan ni ge förslag till vad jag ska hitta på som blir till ett minne för mig sambon och min mamma

Lille08: Nu har Biljetterna kommit tack så hemskt mycket
    Ska ta så många kort hehe så kommer du få se på bloggen sen

• Vilda Tiger

wiem
    Där jag gick kunde man testa för urinvägsinfektion. Försök att inte kissa på fyra timmar innan, eller om du kissar i ett rör på morgonen - förvara det i kyl. Max en halvitmma i rumstemperatur får det ha varit när bm får det. Usch, hoppas du slipper det där, jag får lätt uvi och avskyr det! Drick mycket citronvatten!

• Vilda Tiger

Carina
    Vi hade ju namfest för Lyckeli i helgen och det tycker jag var ett bra alternativ. Man kan ju ha faddrar och hela köret fast utan kyrka.

• Wiem

VT: Ja usch för UVI, vill inte ha det men känns som om det ligger o smyger. Får väl ta med en burk till bm imorgon, undra om man behöver ringa o förvarna henne innan eller bara dyka upp med burken i handen.. hihi

Carina: Varför inget dop?

• Carinamamma84
    Svar på #1158
    Ok
    Så hur var det??
    Vad hade hon på sig och ni hade inte präst då eller??
    Och vad åt ni mm berätta lite för mig så jag kan fundera på hur jag ska om jag få göra.

För han vill ju inte ja du vet en präst tro på gud mm Haha borde ta upp vad amadeus namn betyder Haha
    Tror på Gud betyder hans namn
    Nä nu måste jag dra för att hämta ebba kram så länge.

Wiem: Jag är Döpt Sambon är Döpt och så när vi var små.
    Jag tror inte på gud men jag tror på Gud då jag typ är nära döden och så som då jag fick honom via snitt natten dära på höll jag på att dö och blevså j*vla rädd
    Men Sambon tycker att man måste tro på gud om man ska hålla på med detta med Dop och han vill inte låta sina barn att bli Dröpa ja Amadeus..
    Jag vill men ändå inte :-/
    Så jag får hitta på något annat som sagt.
Svar på tråden Augustibebisar 2008