• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • guldring

KaOl: waauu,vilken fin klänning.

Här håller stora tjejerna på å gör halsband..Meja bråkar med dom,mannen är i jobbet men kommer snart och Måns sitter i min famn.

På tal om träff...kanska ni vill komma till Finland

• jeng

kaol:
    guuuud vilken klänning!!! superfin verkligen ! och snygg figur också, ser inte ut att vara ett enda extra kilo eller centimeter där inte!!

• Kvack

Kaol: jättefin klänning.

Farsdagspresent har jag inte ens tänkt på...

Ida har storlek 62 nu.

Imorgon ska jag sätta in en spiral igen hoppas att det inte gör lika ont denna gången. Efter det så har vi 3-års kalas här. R lillkillen fyller år så det blir fullt upp hela dagen.

Ha det bra alla.

• BebisVagga
    Vilda Tiger skrev 2008-10-28 12:25:38 följande:
    BVOjoj! Du har missat en del. Det där har vi talat om flera ggr redan.
    okej.. man har missat en del då man inte har så mycket tid att sitta här--
  • Carinamamma84
    Svar på #1195
    Så snytefilten fungerar bra för dig
    Amadeus kan inte vara utan den nu när jag har vant honom att ha en filt över nappen och sen drar han filden över huvet och börjar snarka Haha
  • Carinamamma84

KaOl:Klänningen är super snygg
    Ska du gifta dig eller??
    Ser ut som en Bröllopsklänning
    Så snygg..Fin kropp

Hejsan!
    Vi har varit på Föräldrargrupp för ungamammor
    Träffade massa härliga människor + babisar
    Men inga är lika underbara som ni alla hära
    Tänk att vi har paratas från alldra första början och detta kommer aldrig att få ta slut häller.
    Men Iaf detta var skoj Amadeus förjade ragga på en liten Flickbebis Dära stod han upp och bara åt sin knyttnäve och dregglade massa massa och bara jollrade och kollade på henne
    Sen så Ringde jag Bm för att få tid till P-piller så en Bm sa till mig att det är bara att komma in vi har öppet.
    Ok jag åkter dit och går in med barnvagnen och träffar på Kärringen som jag hade som Bm och jag säger till henne att jag vill ha P-piller.
    ''Du får komma hit mellan 16-18.00''
    Ok jag säger till henne att ja han var inte så liten som du trodde att han var han var ju faktist stor.
    Då säger hon
    ''Jag har kollat på papprena''
    Sen säger jag till henne att ja jag hoppas inte att nästa blir lika stor sen.
    Då säger hon
    ''Du ska ju äta P-piller så du behöver inte skaffa mer''

ÖÖh jävla kärring hon ska bara veta att hon har gjort kännste fel!!!!!!

• Hallonsocka

Jucea mf: Ja, alla era kidz är ju söta men ingen är så söt som My

Idag har vi hittat en massa saker som vi vill köpa till lägenheten, en mediabänk, en bänk och hatthylla till hallen och ett nyttköksbord Allt detta skulle passa så perfekt! VILL HA, det mest är från Comfort Möbler.. Dessutom fick vi snygga gardiner från A:s mamma K. Hon gav mig dessutom 500spänn att göra "nått onyttigt med!" hoho vilken great svärmor jag har!!!

• KaOl

TACK - vad söta ni är!! Kul att ni också gillade klänningen (japp Carina - vi gifter oss om exakt en månad, 29 nov!) - modellen är kanon o trollar bort en hel del av det där extra

Förresten: trots att alla era bebbar är kanonsöta så är det ju MÅNS som är sötast hihihi

Svar på tråden Augustibebisar 2008