• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Amelie

KaOl: Jag tänkte jättesnygg men jag skrev jättesöt. För det har varit tal om vilken bebis som är sötast.... SNYGG!
    Jag har varit nere i sovrummet i två timmar och försökt få R att sova. Men han verkar inte alls gilla att bli nerlagd. Fast han är trött och vill snutta hela tiden... han verkar ha luft i magen, fick ut lite luft med fis-pumpen och massage. Trött!!

• Vilda Tiger

KaOl
    Åh, sicken vacker brud du är!

Skulle köpa babygym idag. Tjena... Först Barnenes hus, sedan Babyproffsen, Toys r us, Maxi, Coop Forum. Slut ÖVERALLT! Jag vill ju ha ett sånt som står löst, inte med mjuk liggdel som sitter fast. Jaja, vi får väl göra stan (Göteborg) nån dag och leta där.

Men hörrni. Era bebisar är ju jättesöta hela högen. Verkligen! Men allra sötast är min Lyckeli ändå.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Hallonsocka

Tänk alltså att alla i det här forumet fått sååå vackra barn det måste vart nått skumt, ´visst att alla barn är söta, men inte fanken är de lika söta som våra :-P

KaOl: Oh vilken klänning!!!! Ser då verkligen inte ut som att den behöver dölja nått du är ju skit fin! Din gubbe kan skratta sig lycklig

Haha, My sitter i babysittern med enn massa skojiga leksaker framför sig, är hon brydd? Nejp hon sitter och glor på en blomma i vardagsrumshörnet och skrattar åt den istället Yeeep det var ju nödvändigt att köpa de leksakerna :-P

• Snart sommar

Söta är dom väl hela bunten, men FINAST är ju A .

KaOl: snygg klänning!

Jaha, vad säger man. Maken skulle hämta oss alla på stan när han kom hem från jobbet. MEn han glömde babyskyddet hemma så han fick köra en extra runda. Klart, han är väl ovan, är ju bara tredje ungen nu .

Har varit iväg och gjort slut på pengar igen . Väldigt mycket shoppande den här månaden blir det. Ska ju till Ullared senare också. Men sen är det slut på klädshoppandet ett bra tag framöver. Ja, lite smått och gott kommer jag väl hitta ändå.

Nä, ska fixa lite småsaker, sen blir det nog sängen. Är gott trött ikväll, som vanligt typ...

Förresten, glömde ju stegräknaren förut. Hur blir det, någon som gör en egen tråd om det? Kanske smidigast så?

• Saliva123

ser ljuvligt ut! bra idé! blir sugen på att åka till luleå...

Amelie skrev 2008-10-29 13:44:00 följande:
    Jag funderar på ge honom en "barnfri kväll" i farsdagspresent... Robin får bevilja en kvälls ledighet. Så jag kan bjuda honom på Cooks, en jättebra restaurang här i stan... vi brukar gå dit och lyxa järnet ibland, men det var länge sedan nu...www.cookskrog.se/bilder/matmeny.pdf
  • lillastjärnan

Kaol: jättesnygg! Blir lite avis...

Ja, håller med om att vi alla har ovanligt söta bebisar. Men min äldsta var oxå så jättesöt o är ju oxå född i augusti, så det måste vara månaden det beror på! Ja menar ni som fick före o efter augusti var ju ändå från början beräknade i augusti.

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
Svar på tråden Augustibebisar 2008