• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Saliva123

Lille
    Vilken bra länk till dopsånger i din blogg! Fick många bra tips på "övriga-listan"!

• Saliva123

miss helen (eller någon som minns)
    slarvade bort länken till hon du köpte ditt fina halsband med Elton på... Skulle vilja göra ett halsband till A´s systerdotter som vi ska be vara fadder till Beata. Hilfe!

• Saliva123

Ho ho... var är alla? Glöm detta iaf! Jag hackade mig runt på MissHellens bilddagbok och hittade till slut rätt! Sov gott! (Eller så är det det ni gör redan! )

Saliva123 skrev 2008-11-01 23:02:58 följande:
    miss helen (eller någon som minns)slarvade bort länken till hon du köpte ditt fina halsband med Elton på... Skulle vilja göra ett halsband till A´s systerdotter som vi ska be vara fadder till Beata. Hilfe!
  • Mareldsbarn

Lana; HÄrligt att se dig i tråden igen! Du är saknad men det viktigaste är att du är på bättringsvägen. Gott att höra av dig! ta hand om dig och familjen nu!

Hallon; Jag och D började kika på den där barnhemmetsfilmen för några veckor sedan. Jag hade tjatat och tjatat. jag älskade filmen "the ring" och kände på mig att den här skulle ge lite liknande känslor liksom men huvva alltså. Efter 10 min fick vi stänga av. Jag mådde pyton mentalt, fixade inte alls att se den. Drömde mardrömmar om det där ansiktet, snacka om chicken Besviken jag blev på att jag itne fixade att se den så som jag längtat.

VT; skönt att din lilla somnar så tidigt så ni hinner få lite egen tid ockå du och M. Julia har precis somnat. Hon har svårt att få ro om kvällarna numera men det är säkert bara en period. Har haft en tjejkompis över på lite ost o kex och Julia charmade henne till tusen. Gullungen!

Lina; Jag är mäktigt imponerad över förlossningshistorien men jag skulle aldrig själv våga föda så. Lätt som att det var lätt som en plätt för henne även om det nu kanske inte var det . Fy sjutton vilken pärs för mannen.

• goshheidi

LinaS. Sitter här som en levandes fågelholk med munnen på vid gavel :) Vilken häftig berättelse!

• Vilda Tiger

Salvia
    ja, det finns mkt fina hus här. Men vi bor liksom du, i ett radhusområde, fast det egentligen är lägenheter. Det ser ut som små radhus nästan. Och jag gillar verkligen att bo så här! Skulle  nog inte palla att behöva hemmafixa och ha mig. Är mer läsabokisoffan-människan.

Mareld
    Klar Julia charmar! Vem som helst smälter väl för den ungen, kan jag tänka mig!

Lyckeli hade en SUPERnatt! Somnade halv nio. Nattamat halv sex. Morgon kl åtta. Åh, min fina bebis! Nu är jag utvilad och pigg. Vi ska snart äta frukost, jag o hon, och sedan blir det en skön promenad i kylan. Det ligger rimfrost och himlen är blå och fin. Vilket vackert väder! Ahhhh.....

Älskade Lyckeli kom 080722
Svar på tråden Augustibebisar 2008