• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • luzorsus

Myra sover i sin spjälsäng som står bredvid ett fönster i vårt rum. Första 1,5 mån sov hon i vår säng men stortjejen har ju haft för vana att komm ain till oss ibland på nätterna så för att det skulle passa alla i familjen flyttade vi över henne till hennes spjälsäng. Sover 20-03, matas och somnar sen och sover 3-7 just nu.

• KaOl

miss h: skönt m sovmorgon! bra att r tar hand om dig - kan ni inte lägga in så att du får minst en sovmorgon i veckan? så gör vi här. egentid finns det inte utrymme för här heller (4 barn) men igår var jag t ex och handlade mat i en timme utan barn. oj så skönt det var! kanske kan göra lite sådant? saker som ändå ska göras men att du får göra det utan E.

• KaOl
    luzorsus skrev 2008-11-13 09:40:42 följande:
    vi går upp varannan dag när vi är hemma båda två......
    ja det är ju så det borde vara tycker man (fast jag måste erkänna att här är det alltid sambon som går upp när vi är hemma båda två.. men det är för att han själv vill - tycker att det är så mysigt att vara uppe en stund själv m lilleman!) *bortskämd är jag*
  • KaOl
    Zitrus skrev 2008-11-13 09:14:19 följande:
    Shit -14!
    brrrrrrrrr så kallt!!! här har vi +10 grader o sol. Har ni snö oxå??
  • Vilda Tiger

minus 14.... Då hade jag inte satt min fot utanför dörren. Knappt utanför sängen... Fast nu ljuger jag nog. Där jag växte upp (utanför Uddevalla) hade vi titt som tätt minus 25 då jag skulle knata till bussen. Brr.... Det är en fördel med att bo i Götet. Däremot kan det inte pissregna från sidan någon annanstans så som det gör här.  

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Mareldsbarn

Vad bra ni har det som går upp varannan dag. Här är det alltid jag som går upp, har alltid varit så. Fast då får man inte glömma att vår tös sover till kl 08 och ibland till 08.30 så jag går ju inte upp aptidigt men visst hade det varit skönt med en sovmorgon eller två nångång. På lördag ska jag ut på kvällen så nu har jag flaggat för en sovmorgon på lördagsmorgonen för att orka med kvällen. Får se hur det går då D nämligen ska gästa krogen på fredagskvällen

Fy sjutton vad kallt en del har! Här i götet är det blå himmel och sol nu. En underbar höstdag lär det nog bli

• MissHellen

I dag fyller jag år, hela 21 år Hua, åldersnojja redan! Hur ska de bli vid 30?

Vi har precis varit ut på en snabb prommis, var på bageriet o köpte frukost o tårta Så nu ska vi fira mej lite innan R ska på jobbet. Han jobbar kväll nu :/ Tråkigt!
    Min familj kommer på söndag o firar mej, alla jobba i dag

Kaol: Blev ingen sovmorron, inte de att jag inte fick de. Utan jag låg kvar i sängen, kunde bara inte somna. Men jag kika på tv i lugn o ro Super mysigt!
    Dessutom kom R hem tidigt i går från jobbet, så han natta Elton, två gånger.. Han är för go

Ha en underbar dag nu alla!

• KaOl

vt: johodå - här i malmö kommer regnet ALLTID från sidan

miss h: grattis på födelsedagen, hoppas du får en riktigt bra dag. stor kram (hihi tänk då vilken nojja jag ska ha som börjar närma mig 40... äsch, man är väl inte äldre än man känner sig försöker jag intala mig hahaha=)

Svar på tråden Augustibebisar 2008