• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

Hallooo sitter och väntar på möbler :-/ nu får dom komma :-P

M ligger och sprattlar i babygymmet

• MissHellen
    KaOl skrev 2008-11-13 11:18:14 följande:
    vt: johodå - här i malmö kommer regnet ALLTID från sidan miss h: grattis på födelsedagen, hoppas du får en riktigt bra dag. stor kram (hihi tänk då vilken nojja jag ska ha som börjar närma mig 40... äsch, man är väl inte äldre än man känner sig försöker jag intala mig hahaha=)
    Tack tack Haha, precis! Man är ju inte de Dock känner jag mej tooooooooook gammal
  • jeng

missh, supergrattis! fan du får ju en annan att känna sig som en gammal kärring! gud jag har alltid velat vara en ung mamma, och nu så lyckades jag till och med bli äldre än min mamma var när hon fick mig hahaha!! här blir vi ju 30 båda två nästa år, vi får väl se om det blir total depression i det här hushållet!!

• jeng

Idag mår jag TOPPEN!!! Så jag hoppas nu att det kommer bli en kanondag!!

• lille08

MissH: Grattis på födelsedagen!!!

Åldersnoja... hihi, jag har ju passerat 30, men ännu har ingen åldersnoja dykt upp. Känner mig inte så gammal och jag tycker att jag har hunnit med rätt mycket i mitt liv. Men nojjan kanske kommer sen vid 40...

• lille08
    jeng skrev 2008-11-13 12:14:15 följande:
    Idag mår jag TOPPEN!!! Så jag hoppas nu att det kommer bli en kanondag!!
    Härligt att höra!! Kanondagar vill man ha ofta! Vilka fynd du gjort förresten. Var inne och kikade på de fina kläderna i Teddys blogg.
  • jeng
    lille08 skrev 2008-11-13 12:31:13 följande:
    Härligt att höra!! Kanondagar vill man ha ofta! Vilka fynd du gjort förresten. Var inne och kikade på de fina kläderna i Teddys blogg.
    Ååhhh tack! Ja, jag är så himla glad att det var just de kläderna jag kollat på innan!!! Tyckte det var så typiskt att det jag ville ha inte var med på rean då när jag var där sist! Tänkte att jag får väl vänta lite och se om det blir rea haha. Och det blev det ju tydligen!! Idag ska jag tvätta upp allt om jag hinner, så att Ted kan få börja njuta av sin bruna hängsledress!

Livet leker just nu, jätteglad över typ ALLT! Nu måste jag bara få upp spånet i garderoben så att jag kan börja tapetsera där också, sen jäklar ska ni se!
  • jeng

Ted slumrar litei soffan, ska nog springa ut och passa på att försöka släpa fram spånskivorna! Hoppas att jag orkar dom!!!

• MissHellen
    jeng skrev 2008-11-13 12:03:47 följande:
    missh, supergrattis! fan du får ju en annan att känna sig som en gammal kärring! gud jag har alltid velat vara en ung mamma, och nu så lyckades jag till och med bli äldre än min mamma var när hon fick mig hahaha!! här blir vi ju 30 båda två nästa år, vi får väl se om det blir total depression i det här hushållet!!
    Tack tack!

Haha, jag ser mej INTE som en ung mamma Jag har ju velat haft bar sedan jag träffa R, då var jag 16
    Ja, R har lite nojja han med. Han fyllde ju 35 nu i år han

Både min mormor o mamma var 19 när dom fick barn, så jag bröt trenden o var 20 haha!
  • MissHellen
    lille08 skrev 2008-11-13 12:30:12 följande:
    MissH: Grattis på födelsedagen!!! Åldersnoja... hihi, jag har ju passerat 30, men ännu har ingen åldersnoja dykt upp. Känner mig inte så gammal och jag tycker att jag har hunnit med rätt mycket i mitt liv. Men nojjan kanske kommer sen vid 40...
    Tack

Men som sagt, man är inte älder än vad man gör sej!
Svar på tråden Augustibebisar 2008