Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Zitrus
    Urk... Jag har samma sits som du har, Lyckeli har velat äta en gång extra inatt men jag kanske inte ska klaga ändå då jag är bortskämd med att hon brukar äta EN gång. Två kändes tungt inat.... Och så var det tydligen morgon halv sju idag, en halvtimma tidigare än igår. Suck... jajaj, jag har läst att det kan va så här då det händer mkt i huvudet på dem. Sämre sömn och sämre aptit. Vid tio kommer M hem och då ska jag försöka sova några timmar till. Eller en iaf... fast jag brukar piggna till efter nio så då är det kanske inte aktuellt igen.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Idag har EYUP namnsdag... Finns det namnet på riktigt, tro?

• Vilda Tiger

Linn
    Haha! Det var en rejäl ökning i längden, det! På EN vecka!

Lille
    Åhhh, så mysigt det ser ut att vara där i sängen!

Mareld
    Äh, vi har alla våra perioder då vi orkar mer eller mindre. Du tittar ju in då och då, det är huvudsaken!

• Vilda Tiger

Jag bad om min journal innan vi åkte från bb. Sedan fick jag resten av journalen, allt från gravven, inte bara förlossningen, av min bm på återbesöket.

BV
    Jag såg bilden i din blogg! Jättecharmig kille!

Nu är M hemma och jag ska försöka passa in matochsovtider till babysimmet i eftermiddag. Vi får se hur jag lyckas.

• Vilda Tiger

BV, jag såg din komment i förra tråden. Jag tänkte att vi som inte har bebisar födda i augusti (vi är ju några stycken) vet ju att vi hör hit ändå.

• Vilda Tiger

Heidi Ja, jag vet ju att jag inte borde klaga... Och det är nog ngt som händer med henne just nu så jag ska nog vara glad åt att hon utvecklas istället. Din stackare, en gång i timmen låter väldigt jobbig... Mareld Ja, de går ju sådär hittills... Marcus kom hem idag och helt plötsligt är man inte själv om att mata och natta bebis längre. Och då han ska vara med så blir det ju inte alltid som JAG har tänkt... Som tur är verkar det ju klarna upp nu, så vi kan gå till babysimmet sedan istället för att bussen. Då somnar hon förhoppningsvis på vägen. KaOl Ja, det är Slottskogen du tänker på. I min del av Mölndal är det jättefina områden att gå i. Mycket skog och mysiga promenadstråk genom fina bostadsområden. FY var trist det är att bara gå asfaltsgator i stan hela tiden, tycker jag iaf! Jag vet att vi har sagt det förr, men jag säger det igen - ibland är det faktiskt smidigare att vara ensam hemma med bebis. Det flyter på mer då. Snart, det är väl du som brukar säga det. Och jag vet att Suss och Mareld har sagt det med. Jag instämmer, även om det är KUL att vara hemma båda två.

• Vilda Tiger

suck. Jag har kommit på att de ggr mina mellanrum försvinner så är det där extra fältet där plusmedlemmar kan välja t.ex. fet text borta. Det hör säkert samman. Tröttsamt är det dock.

• Vilda Tiger

Saliva Va bra du skrev till Lana! Lana Som Salvia skrev, du är låååågt ifrån den enda som har såna här tankar. Jag har en god vän som blev deprimerad efter att sonen kommit. Hon orkade inte träffa ngn, orkade inte göra ngt, ringa ngn osv. Hon kände sig kall, som du beskrev. Tror inte du är så djupt nere men det är bra att du har tagit kontakt med vården så att du kan få hjälp, gumman! Amelie Jobbigt att känna att killarna kände så, men man är ju så lättgråten nu för tiden med. Du SKA vara stolt över Robin! Han är ju en jättefin bebis och det finns nog väldigt få bebisar som inte skriker då och då! Jucea Ajabaja för att inte äta på hela dagen!

Svar på tråden Augustibebisar 2008