Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Kaol
    Ja, jag var hundra på att jag skulle ha solrosor (eller solröss, som jag säger ) i buketten. Min syster gjorde den åt mig. Visst är den fin!

Zitrus
    Jag ska flänga runt och fixa häften till namnfesten, lite veggosaker från stan (till festen, då), en gästbok och lite annat. Marcus kommer hem från jobbet om en stund och ska ta hand om sleeping beauty mestadels idag. Och så blir det gomiddag ikväll. Vi försöker laga lite extra gott de dagar Marcus kommer hem från jobbet. Fira lite.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Salvia
    Inboxa Lille och se om hon hinner få med dig! Jag vet inte om gruppen är full än.

• Vilda Tiger

Heidi
    Haha! Tagen på sängen blev jag! Vad har vi talat om... Hm. Om MissHs Eltons tuttande på MissHs boobs, om Juceas renovering, om Marelds resa till Stockholm, om Carinas väns barn som föddes i v 25 och tyvärr inte klarade sig, om namnfest (Salvia, jag), om hur man lägger barnen bäst, om barns egna sängar, om förkylning. Tror det var det mesta. Jo, lille har startat en ny tråd med en skitrolig fototävling!

• Vilda Tiger

BV: Vecka 16! Skrev du fel eller var det ett missfall? SALVIA: Hahahaaa! "knulla lite..." Gott! Nä, det har nog inte varit några tips men mina är: 1) gästbok med frågor de ska svara på. 2) beata-quiz(ska vi ha, med frågor om Lyckeli och hennes namn, med inramat foto som förstapris.

• Vilda Tiger

BV: Fy, va tragiskt. Nu får inte mer sånt hända! Två såna besked på två dagar (du och Carina), det räcker för ett bra tag framöver!

• Vilda Tiger

BV: Min syrra förlorade sitt andra barn i vecka 16 också. De hade riktig begravning och allt. Hon sa att det var som en minibebis.

• Vilda Tiger

Haha, jag terrade bildlekstråden lite! Se de två sista inläggen bara, är ni snälla. Go natt!

• Vilda Tiger

MissH
    In med dem i fotoleken, vettja!

Man ska fortsätta ge ad-dropparna, det är större doser av avitamen som kan ge benskörhet. Så sa det på nyheterna iaf.

• Vilda Tiger

Snart
    Gud, jag garvar ihjäl mig! Nappen i bh:n! Hahahaaa! Marcus lade in ett dåligt skämt här: "Det är som att hitta Peter Magnusson i Kungens sovrum." Fattar ni? Peter Magnusson gör dålig kopia av kungen - nappen är kopia av tuttet... Nja, min man har SÅDÄR humor emellanåt...

Svar på tråden Augustibebisar 2008