Augustibebisar 2008
Hallon Haha! Sådär gör Lyckeli rätt ofta! Skitsött. ![]()
Hallon Haha! Sådär gör Lyckeli rätt ofta! Skitsött. ![]()
carina, va gott att du har haft en så bra dag! Skönt att komma ut och gå också, jag har gått över 1.5 timma idag så jag är också nöjd. ![]()
Snart: Hahaa! Jag kommenterade i ditt krypin men kan skriva här med: Vilken härlig stil han har! Skitsöt!
Jucea: Det gick bra, mestadels. Att duscha och göra sig iordning var superkul, men efter halva tiden i bassängen var det inte skoj mer... Jag tror hon tyckte vattnet var för kallt, och då var det ändå 33 grader. Vi har mkt varmare hemma, tror jag. Men vi får se hur det går nästan gång! Sedan var hon supertrött efteråt och somnade som en liten gris i selen innan vi ens hann ut från simhallen. ![]()
Heidi
Inte medvetet... Idag var första ggn jag såg att hon faktiskt tittade på skärmen när hon satt i mitt knä. Men det är inte ngt jag kommer att främja på ngt sätt.
Amelie
Du är ju en HOT MAMA!!! Yäää!
Och snygga brillor, verkligen! Jag vill också ha nya, men det mest för att det är en repa på ena ögat. Jag retar mig jättemkt på sånt, sitter och för huvudet fram och tillbaka, upp och ner, som en jäkla papegoja, när jag sitter framför teven. För att se var repan är. Muppovarning, jag vet...
Jucea
Va säger du! Bonnig är en KOMPLIMANG, och du är det bara på det positiva sättet! Då betyder det mysig, härlig, underbar, jordnära! ![]()
Hörrni... Ni som har svårt att hitta pyjamas med tossor på: har ni testat pyjamaspåse? Lyckeli har en och jag tycker den är jättesmidig och bra! Hon gillar den med. Jag har lagt in ett kort på bloggen så ni ser hur den ser ut: www.troll.bloggagratis.se
Hejhej!
Var har varit ute på promenix i över en timma i det helt UNDERBARA vädret vi har här i Göteborgstrakten. Åh va gott det var! Vi hittade en ny skogsstig och då jag hade Lyckeli i selen så gick det alldeles utmärkt att ta den.
Mareld
Ja, det verkar som om en del av oss mår lite sisådär just nu, så din teori kanske stämmer. Vi har kommit in i livet med bebis, alla veckor med sämre sömn börjat ta ut sin rätt, många av oss är ensamma under dagarna med barnet, det har börjat bli rejält skitet hemma efter X antal veckor utan storstäd (iaf här) och på det så är det mörkt ute de flesta dagar. Det är kanske inte så konsigt att psyket blir lidande? Tur att det snart lackar mot jul så man kan baka pepperkakor och tända massa ljus!
Lille
Åh, åtta timmar sömn sådär! Hoppas det håller i sig.
Hallon
Lyckeli är också sådan att om hon är riktigt trött så vill hon helst somna i famnen hos mig. Sätter man henne i sittern då hon är lagom trött så somnar hon gott där med napp i munnen.
Jucea
Åhhhh, två timmar sömn. Jag förstår om du är frustrerad. Jag hade såna nätter då jag var så fökyld för ett tag sedan. Jag vände och vred mig i över tre timmar. Som tur var var M hemma då så han tog de flesta morgonmatningarna så jag fick sova ut då istället.
MissH
jag köpte sovpåsen på Lindex!
Zitrus
Du, jag vet knappt vilket månad det är, precis som Snart... Eftersom M inte jobbar bara veckordagar så kan jag inte gå efter det heller. Men det stör mig inte, utan jag tycker det är rätt charmigt ändå. Att man är så inne i sitt, liksom! Men nu rullar dagarna på inför namnfesten så nu MÅSTE jag börja hålla koll. Nästa vecka är det massor jag ska fixa!
Amelie
Jag har mkt lindrig pms (ingen enligt mig, lite enligt M) och det tog två cykler för mig att bli gravid.
Jucea Det har inte jag hört! Ojdå, men hur länge sitter den där uberfertiliteten i då? Första månaden bara eller längre? Jag lade in ett kort på bloggen där Lyckeli har Marcus gamla tröja som det står Superkid på. Jag tycker den är jättesöt! Titta gärna om ni vill: www.troll.bloggagratis.se