-
Va skönt! Vilket tur att du kunde hjälpa Felix ändra vakentiderna lite.goshheidi skrev 2008-10-19 10:17:37 följande:Godmorgon på er! Vi har haft en bra natt igen :) Fjärde natten i rad nu.Nu ska jag surfa runt lite och se hur man gör domdär ifolor böckerna...
-
guldring
jag gör!
-
missH
JO!! Wide neck!!
Amelie
fixar!
-
hallon
Har skickat länken.
Jucea
Åh, va gott att det funkade så bra med sängen! Skönt att han hoppade en matning. Man behöver få en tre-fyra timmars sömn utan avbrott då och då för att funka.
Idag blir det middag hos svärisarna. Vi ska gå snart, så fort mitt socker höjer sig lite. Jag har ätit som en tok - mackor och frukt - i en timma nu. Men det är för lågt ändå. Suck... Där gick jag upp ett kilo...
-
LinaS
Åhhh, jobbigt att känna så för sitt barn. Met jag är övertygad om att det händer alla förr eller senare. Hoppas att han lugnar ner sig snart, eller iaf klänger lite på sin pappa emellanåt med.
Mareld
Nä, din stackare! Du med! Nu har vi väl snart gått varvet runt och varit förkylda allihopa, tror jag.
Jucea
Och du har migrän... Nu är verkligen ALLA lite smått sjuka och krassa.
Jag mår skit med. Sockret hoppas högt upp och ner, jag är supertrött och vet inte hur jag ska parera. Måste äta massa trots att jag är jättemätt och sedan ligger jag högt och blir jättetorr i ögonen.
-
missH och Carina
Jag skicker länken i inbox till er.
-
Så. Hoppas den kom fram.
-
Hemma igen. Mår urkbulle.
MissH
Varför köpte ni ny vagn?
LinaS
jag skickade länken. Hoppas morgondagen blir bättre.
Jag ska nog lägga mig samtidigt som Lyckel ikväll, vid 21. Orkar knappt stå upp. Jäkla blodsockerskit!
-
Linn
jag märkte åttaveckorsfasen men inte så tydigt som du verkar göra... Jag har insulinpump. Det här är vanligt, att sockret hoppar upp och ner när det väl är satt i gungning. Det kallas att få rekyler. Men jag kämpar på.
-
Amelie
Jag är gift med världens största sockerråtta!
Idag skulle han köpa "lite godis" och kom ut från affären med typ ett kilo kolaremmar och allt vad det var.
Så du är inte den enda som är sockerjunkie!
mOe
Det var på tiden!
Nu behöver jag inte snubbla på tangenterna varje gång jag vill säga ngt till dig (säger hon som alltid skriver "katten"!).
God natt, brudar! Sova nu.