Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

mOe
    TIO TIMMAR I STRÄCK! Fast nu när jag tänkter efter har jag det nästan lika bra. Lyckeli sover ofta 8,5-9 timmar i sträck, ju.

Mareld

Hoppas resan gick bra!

Kvack

Jag fixar! Länken först, bilder sedan.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Lille
    FY för förkylning hos bebisar! Det borde förbjudas... Hoppas hoppas det går över snart!

Lana
    Va skönt att höra att ni är två hemma nu! Det är du värd! Många kramar och klapp på axeln! Får jag träffa Mikael på torsdag på simmet nu då? Jag inboxar!

MissH
    ska kika med en gång!

• Vilda Tiger

Av ngn konstig anledning kan jag inte kopiera bilder från mina bildmappar till bildtråden. Måste man konfigurera dem eller vad det nu heter?

jag lade iaf in två bilder på bloggen idag. En från igår: Lyckeli och farfar, och en från imorse.

• Vilda Tiger

Jucea Va undebart! Åh, va kul! Du ska se att han kommer att dra ut det där nattmålet precis som Lyckeli gjorde, så att det snart blir att han äter vid senast 23 och sedan sover till 6-7!

• Vilda Tiger

lille Jag har med fyllt i ett sånt där formulär på bvc! Bra att de kollar upp mammorna, tycker jag. Tack till er som peppat mig med sockret. Det var skit imorse, jättehögt, sedan tog jag insulin (för mkt, lätt hänt) och nu sitter jag här och käkar yogurt med hallon. Ang hallon så åt jag ju fem kg i veckan under gravven men nu har samma femkilossäck räckt sedan Lyckeli kom. MissH Javisst är hon söt! KaOl Nej, jag tycker inte du överdriver. Jag är likdan, vill inte att barn tar Lyckeli i ansiktet. Händerna var bra att du skrev, det har jag itne tänkt på. Helt okej att klappa på huvudet men inte i ansiktet. Jag är inte överdrivet rädd för baciller på ngt sätt men man kan ju tänka efter två ggr i förkylningstider. Jucea Du BEHÖVER INTE hinna med mer än bara Ted i första hand! Allt annat är bonus! Jag ska komma ihåg att påminna oss alla om det då och då. Jag har varit superduktig idag! Satt upp några hyllor ovanför Lyckelis spjälsäng (undrar när hon kommer sova där, jag älskar ju att ha henne hos oss, men förr eller senar blir ju vaggan för liten...), baxat ut alla vagnar (MissH, jag har med tre ) förutom den vi använder till förrådet och städat lite där ute. Satt upp en tavla och städat lite. Lyckeli sov två och en halv timma och då hann jag fixa lite ju. Marcus spelade spel på datorn. Nu leker de två inne på mattan i vardagsrummet. Det regner än, så jag får väl se om det blir promenad idag. Hoppas det.

• Vilda Tiger

Jag fyller 27 på lördag, samma dag vi har namnfest. Smidigt att slå ihop det, plus att jag då minns när festen för Lyckeli var. Har faktiskt inte alls åldersnoja.

• Vilda Tiger

Salvia: Jag kunde inte maila av ngn anledning men tråden finns nu i din gästbok. MissH har köpt ny vagn. Lana mår sådär och har blivit sjukskriven pga depression. Amelie fyller år idag! Jucea har haft besök i helgen och renoverat massor. Hallon har haft en tuff helg, framför allt fredagen (läs i hennes blogg). Massa mer har hänt men jag har inte lika bra minne som för några månader sedan. V har snackat napp, åldersnoja och babykläder med.

Svar på tråden Augustibebisar 2008