Augustibebisar 2008
nu HAGLAR det här! Tur att man är inne igen...
nu HAGLAR det här! Tur att man är inne igen...
Jucea
Tack! Nu sover Lyckeli en stund så det blir en snabb middag med rester: LASAGNE! Mums... Hur går det med allt renoverande?
Jucea: Fattade!
Hoppas de städar rent hos er då.
Bebisar brukar gilla sånt där surr så har inte Ted somnar tills dess så gör han det nog då.
Jucea
Nä, va trist att han inte kommer till ro. Lyckeli har sin gnälligaste timma nu, men det är ju dags att somna inför natten om en timma. Då får man va lite trött. ![]()
HALLON: Jag tyckte också det var jobbigt att Lyckeli är så förälskad i sin napp först, men har släppt det nu. Om den nu är så god så får hon väl ha den då.
Ikväll är jag ensammen hemma, för M jobbar, och Lyckeli sover redan gott. Det kanske blir House. Eller lite disk. Troligen House... SUSS: Nä, stackars Miranda! Det är ju inte så lätt att förklara för en tvååring, antar jag, varför man har ont heller. Hoppas det går över snabbt! Och va synd att du inte kan gå på bion... Sånt kan göra mkt en vanlig vardag!
SNART: Så gör vi med. Napp vid kink och läggdags. Men jag märker att jag gärna tar till den allt oftare då hon är lite pluttig.
Jag har uppdaterat bloggen med två roliga episoder som syrran berättade i telefon nyss. Läs gärna om ni vill. Jag tycker de är hysteriskt roliga men jag kankse är hemmablind... www.troll.bloggagratis.se
MissH: Jättfint halsband!
Godmorgon!
Guldring: Äh, jag är inte alls avis! *muttrar* Ha det jätteskönt nu!
Zitrus: Åh, galaj idag? Vad ska ni hitta på för roligt då?
Mareld
Att växa och upptäcka världen