Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Jaha. Då är jag snart redo att gå till grannen för att förfesta. (Klockan FEM en em!). Jag är med i bostadsstyrelsen här i områden och vi ska gå till Cabaret Lorensberg idag, bjudna av bostadsbolgen som äger området. Det ska bli fyrarätters middag. Hur jag nu ska orka det... Men kul iaf! Har rotat fram en flaska vin och det ska faktiskt bli gott att ta några glas ikväll.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

HEEEEJ! Här är ett fyllo som har haft SKITKUL ikväll!! Och M har haft det jättemysigt med L hela kvällen! Alla har frågat om jag inte längtar hem men JAG HAR FULLT FÖRTROENDE för att M ringer om det krisar med L och att han klarar det bra annars. Och det han gjort! Jag vill ha minst förton barm med den mannen.... MARELD: BVC här ordnade massage. Vi fick inbjudan. Nu ska jag fyllesova. Hick.

• Vilda Tiger

Gomorron! Här är det strålande humör och glada miner och det menar jag faktiskt på riktigt! Ojojoj va bra det var att gå ut igår, det var precis lagom att komma hem vid midnatt och jag är inte ens bakis. Lite skakig när jag vaknade men det försvann när jag hade sovit en timma till. M var en raring och tog både natt- och morgonmatningen, så jag fick sova. När jag kom upp satt Lyckeli och kinkade lite i sittern, men så tog jag upp henne och VET NI! Då lade hon huvudet mot  bröstet på mig, tystnade och suckade sådär lättat. OJ vilken egotripp!

MissH
    Va skönt att det ändå går gramåt med R och E, att de vänjer sig vid varandra mer och mer så att du kan få fler sovmornar!

Hallon
    Hahahaa! Tio min till affären och helvetet brakar lös där hemma! Tur att det finns tuttar, tycker nog lilla Mysiga bebis.

Lille
    Meddela om det bajsades hej vilt. Du och Jucea har nog de värsta skitungarna!

Katten

Men FY va hemskt det låter med det där styckmordet! Huva...

Nä, jag ska iväg och handla med svärfar nu. Svärmor ska komma och titta på när Lyckeli sover under tiden...

• Vilda Tiger

Glömde! Jag har gått ner ett halvt kilo till! Bara fyra och ett halvt kvar till inskrivningen!

• Vilda Tiger
    www.ifolor.se vet jag att Jucea mfl har använt. Jag ska kika på det det med, tänkte jag. Fina julklappar....

50 min promenad och bebis sover ännu i selen! Undrar vad vi ska hitta på för middag här idag? Jag känner för en vinsås med sojamedaljonger (som era köttbitar) och spagetti! Kanske en udda kombinaton men det är vad jag är sugen på. Det finns ju lite vin kvar i flaskan sedan mitt partande igår kväll.
  • Vilda Tiger

Heidi
    Nääää! Jag tycker du gjorde helt rätt i att låta honom ta hand om skiten på egen hand! Det går att dricka måttligt, liksom.

KaOl
    Javisst, förton barn är mycket! Men oj va underbart att ha så många!

Jucea
    Va kul att det gick så bra! Ja, ett glatt barn lättar helt klart upp stämningen. Det låter kalas med paj och sallad - och det är så skönt att man kan förbereda pajer en tid före kalaset. Jag började undra var du var när du inte hade kikat in ngt under dagen.

Det blev vinsås med sojabitar i! Och svamp, lök och paprika var det med i såsen. Spagetti till det. Och ugnsbakade rödbetor. MUMS! Nu powernapar L i spjälsängen och en kvart har jag tvättid. Skoj sätt att tillbringa en lördagskväll, eller hur. Men precis som hemma hos Hallon går det åt MÄNGDER med handdukar här! Säkert 20 i veckan.

• Vilda Tiger

Heidi
    Det finns flaskor som heter Dr Brown. De har en flaska som heter Wide neck. Den är mer formad som ett bröst, fast nappen är ju längre då... Men den vidare delen av nappen är mkt bredare, så att barnet behöver öppna munnen mer, som när det ammat. Kanske de skulle funka bättre?

• Vilda Tiger

KaOl
    Hahaha! Nä, hallon med smör är ju inte så gott. Men så säger jag ibland för att förstärka att ngt är jättebra eller gott. Som att "Du är som en ros. Med smör på!"

Svar på tråden Augustibebisar 2008