• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84

Jag ger upp nu när det gäller SEX!!!!!!!!
    Min Sambo har ljugit för mig!!!!!!!!!!!!!
    Jag skrev ett Sms åt honom precis han kan få veta att i natt sover han på soffan

• Amelie

Carina: Men... vad har din sambo ljugit om?

• Carinamamma84

När vi väl har haft Sex så har allt varit underbart likom jag har tröttnat ut honom var ända gång likom.
    Sen när jag Lämnar Ebba på dagiset då han stannar hemma och sover så Skämtar jag och säga ''Sitt inte framför datorn och runka''
    När jag kommer hem så frågar jag honom ''Nåh hade du skönt''
    Han vet att jag blir lessen och arg när han väl gör det förut var det ALLTID!!!!!

men nu sa han inte så länge sen att jag gör inte det längre jag har ju dig jag älskar ju dig.

Jovisst jävla Böööööööög!!!!!
    Nu ser jag på Papperskorgen massa porr filmer där han har runkat och kollat på

• Vilda Tiger

Pling: Lyckeli älskar att stå upp! Hon orkar inte mkt men gör det ofta och gärna.

• Carinamamma84

Vi som gjorde faderskapstestet igår och han fick skriva under!!!!!
    Och jag ville ha ensamvårdnad ÅÅÅh jag har ångrat mig Ville inte att han skulle skriva under

• Vilda Tiger

carina: Förstår att du är ledsen... Men du, bög är han inte för det... Det bör inte användas som skällsord, tycker jag. Säg till honom att du har sett det, se hur han reagerar.

• jeng

lina:
    ted vände sig från mage till rygg supertidigt, alltså typ 3v nån månad gammal!! bvc trodde ju inte ens på mig, förrän han vände sig mitt framför deras ögon haha... från rygg till mage tog längre tid, men han har nog gjort det en månad också (är ju 3.5 mån nu). men idag har han vänt sig massor ggr just från rygg till mage, och bara sådär tjoff! förut har man lixom sett på honom att han nästan tar i lixom! så nu får man passa sig att lägga honom på sängkanter och annat!!

pling:
    ted vill också gärna stå, men det dröjde så länge innan hans ben rätade ut sig, så det är kanske 2-4 veckor som han lixom har kraft att stå ordentligt så att säga. likadant sitta kan han, men jag håller gärna i han för han är så ryckig att helt plötsligt så sparkar han till o far omkull med högsta fart!!

känns som ted var stadig riktigt tidigt och därför är tidig med såna här grejer! han kommer säkert börja prata sist av alla här inne eller nåt hahahaha!!! alla barn är ju inte snabba på allt, och inte alla är långsamma på allt heller för den delen.. eller ja, långsamma är ju helt fel ord!!! bebisar har ju tydligen fram till 6 månaderskontrollen på sig att lära sig hålla huvet lixom, innan man gör kontroller på det...

• Carinamamma84
    Svar på #2107
    Blir så lessen han VET att jag blir sårad han vet att jag känner mig tryckt ner på marken likom.
    vet inte vad jag ska göra!!!
    Det är väl bara att säga sanningen
  • Pling84

det är ju verkligen superfascinerande vad olika de är barnen våra, måns har inte rullat runt en enda gång än.

carina: ta det lugnt och prata om det i lugn och ro istället.

nä nu blir det kvällsmacka och sen sängen...kram på er.

Svar på tråden Augustibebisar 2008