Augustibebisar 2008
Suss: Hahaha! Söt bild! Nä, det är väl inte hela världen... Jag är glad att det verkar finnas alternativ som inte kommer tära lika mkt på mina egna axlar. Och att L sitter bättre är ju ett jätteplus.
Suss: Hahaha! Söt bild! Nä, det är väl inte hela världen... Jag är glad att det verkar finnas alternativ som inte kommer tära lika mkt på mina egna axlar. Och att L sitter bättre är ju ett jätteplus.
BV
Va hemskt... En försäkring är nog bäst att ha på sina djur. Tragiskt.
Jucea
Ja, det är verkligen jättefint där ni bor! Och va SNYGGT det blev med vit panel och just den tapeten!
Moi
www.bloggagratis.se är jättebra, tycker jag. Väldigt enkel att anvnäda. Jag kom upp i över hundra bilder för nån v sedan och det var bara att skicka ett sms så fick man en kod att skriva in. Då fick man hundra till för tjugo kr. Det gick på några sek att ladda upp.
Amelie
Just det upplever jag med! Att jag verkligen kan NJUUUTA av naturen nu på dagarna, då vi är ute och går. Har iofs kunnat röra mig ute på dagarna i arbetet förr, men inte så avslappnat som nu. Och så bekymmersfritt. Underbart!
Guldring
Tror du måste ha plus för att kunna göra det...
Guldring
Jag vet inte riktigt hur man gör... sorry! Är det inte bara att högerklicka på bilden, kopiera, gå hit och klistra in den? Blir den inte klickbar då?
Hallon
Men jag har inte fast jobb heller! Bara vikariat. Chefen är såååå seg med att ge mig fast, jag får spader på honom. Löfte om fast i våras, men det rann liksom ut i sanden. Och då hade jag så mkt fokus på mage och bebis att jag lät det bli så. Nä, det handlar nog mer om jag har släppt alla tanker på jobb över huvud taget. Jag och M har kommit överens om att nu jävlar ska vi leva så sparsamt vi bara kan, så att vi istället kan vara hemma mkt med Lyckeli tillsammans. Just nu jobbar ju M halvtid, medan jag har tre dagar fp i veckan. Det är inte mkt vi får in... Mindre än vad jag får i lön själv annars. Men det går! ![]()
Tjohoo! Lyckeil vände sig precis för första gången! Från mage till rygg. Första ggn gick det segt, men sedan vände hos sig med en gång då jag lade tillbaka henne på mage. Snabblärt unge! Och superstolt morsa. ![]()
Suss
Haha! Va roligt det låter när du beskiver Max!
Mareld
Vart då! Vart ska ni åka!
Lana, Mareld, Hallon och Suss
Hihi! Hon blev jättesnopen själv första gången, men hon kämpade som en liten blå och till slut tippade det sista benet över med.
Och sedan, efter att ha vänt sig några ggr, så snackade hon sååå mkt! Skulle ju berätta allt, ju! Det är auuuu och NGeeee för hela slanten Och då hon säger auuuu får hon jättestora näsborrar, det ser görroligt ut! *fniss*
Godnatt, brudar!
Lyckelil sover också mer än många andra barn här inne verkar göra. Hon sover 21 till 07-07:30, med en matning vid 05. Sedan är hon vaken 1-5-2 timmar i stöten under dagen och sover 45-90 minuter däremellan. Ungefär.
Mareld
Åh, va gott! I januari vill man ju verkligen ha lite sol och värme.
Jucea
Jag vet inte om det enda alltid kommer före det andra... Det borde ju vara lättare för alla att vända sig från mage till rygg tycker jag, men en del tar det andra först, alltså från rygg till mage. En i föräldragruppen har ett barn som gör så, och sedan blir ungen skitsur då hon inte kommer tillbaka till rygg från mage. Men så fort mamma lägger tillbaka Moa till rygg vänder hon sig till mage igen.
Jag var hos läkaren idag. Sockret sköter sig bra. Inte LIKA bra som under gravven men du hade jag ju stenkoll. Är nöjd.
Carina
Spännande med tidningen!
Lille
Hej! Har undrat var du har hållit hus!
Tack för adressen du gav, jag mailade henne med en gång. Får se om de är intresserade av en diabetesgraviditet. ![]()
Jucea och MissH
Åh, den sprutan var ett tag sedan Lyckeli fick... Men det gick bra! Hon var dock jättetrött så hon var ledsen några minuter efteråt. Men max fem.
Heidi
va kul att dopet gick så bra och att sången blev så lyckad! Vad är det för sång? Känner inte igen titeln... Ska kolla bilderna nu.