Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

If Only
    Ja, för några v sedan. Och nästa spruta om en månad. Fy, det värker då nålen går in och de börjar skrika, helt förvånat. Man skulle hellre ta fyra sprutor själv än att sätta en enda i det där knubbiga, lilla låret.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Carina
    Men... vadå ta bort det? Skyddar du dig inte om du inte vill ha barn igen?

• Vilda Tiger

MissH
    Hahahaa! Sicken GODING! Åh, man vill ju bara grabba tag i de där underbara låren och trycka till!

jucea
    Ja, de verkar vara väldigt lika i storleken nu!

If Only
    Jag håller med. Man lider.

• Vilda Tiger

Carina
    Menade inte att du är mördare, förstår du väl. Men du måste kunna hitta ett prevmedel som passar dig. Minipiller kanske? De ger inte lika mkt biverkningar som p-piller. Pessar?

• Vilda Tiger

Marcus vaknar lika snabbt som jag när Lyckeli piper. Jag reagerar ofta snabbare men han vaknar allt, om än lite mer förvirrad.

Snart
    Ska kika in i ditt galleri nu då...

• Vilda Tiger

LinaS
    Ja den ÄR jättegod! Jag lagar alltid efter huvud men på ett ungefär är det:

250 gram sockerärtor
    En stor, gul lök
    En röd paprika
    Sojabitar (antar att ni får ta typ kyckling, räkor eller annat kött här)
    Röd currypasta, 1-2 msk
    Salt, lite buljong, ev lite chilipeppar
    Två burkar kokosmjölk light
    ca 1 msk olja

Det finns även färdiga rödcurrypåsar att köpa p Willys. Det är bara att klippa upp dem och ha i pannan med lite olja och så i med resten sedan. Det funkar jättebra!

Annars: I med olja. I med lök och röd currypasta. Det kan behövas lite vatten om det steker torrt, men det räcker med några msk. Annars kan man ha mer olja om man vill, jag är rätt snål med dem. I med sojabitarna (eller köttet), sedan med sockerärtorna. Paprikan i sist, salta, krydda och låt få lite färg. I med mjölken och smaka av. Klart! Superenkelt.

• Vilda Tiger

Lina
    Jag har ofta ris till. Man kan ju reda lite om man vill ha en tjockare gryta.

• Vilda Tiger

Jucea
    Nä, taskigt... Hoppas ni hittar det ni ska ha fort. Vi ska ut och gå en tur, jag och L. Marcus är iväg och leker hugg-och-slag. (Spelar innebandy.)

Svar på tråden Augustibebisar 2008