Augustibebisar 2008
heidi
Men det där har bla Jucea skrivit om , att brösten känns helt tomma. Det hör till fasen. De käkar mer och mjölken kommer att öka, tydligen, igen.
heidi
Men det där har bla Jucea skrivit om , att brösten känns helt tomma. Det hör till fasen. De käkar mer och mjölken kommer att öka, tydligen, igen.
heidi
Ja, det är nog en bra ide. Och det behöver ju inte va så att mjölken helt tar slut förrän man börjar med lite erättning heller. Man kan ju t.ex. ge på kvällen för att de ska sova längre på natten. Det vet jag många som gör. Och så kan de va bra om man själv är sjuk och inte kan amma pga det. Mjölken kan ju sina lite då. Eller om man ska bort, you name it.
SPJUNK, va trist väder! Regn och regn och regn. Jag säger som MissH gör på sig blogg: det blir inte många knop idag, inte! Har inte ens fått i mig frukost. Får ta och äta nu, sockret faller.
Wiem
Öhhh.... Jessica? Jennifer? Du, jag vet inte riktigt! Hon är mörk, i tjugoårsåldern och smal. Mycket lugn och snäll. ![]()
LILLA: Jag älskar den boken! Och så älskar jag "den hemliga pappa" med, läste den för någon v sedan. Och nu är det Brunstkalendern, av Emma Hamberg. Görrolig!
Lana Rebecca heter hon kanske! *förvirrad* Nu drar jag på utekväll med tjejgänget. Ha en fin kväll, alla!
Hej hej! Nyss hemkommen från tjejmiddagen. GUD va kul jag hade! Alla tio brudar var med, första ggn vi var allihop. Vi babblade och hade oss och det var nog tur att vi var de enda på undervåningen mestadels. Först satt de tre killar där men de stack rätt snart efter att de hade ätit upp. ![]()
har skrivit om tjemiddagen på bloggen: www.troll.bloggagratis.se
God natt!
Hejhej
Idag skrämde Lyckeli sin mamma och pappa ordentligt. Hon vakande och gallskrek halv åtta. Helt förtvivlat. Tokvarm och ledsen, och termometern visade 38.6. Stackars min bebis! Nu har hon ätit två ggr och somnat om direkt efter så det är nog ingen fara, men gud va det värker i hjärtevrån på mig. Sötaste bebisen, hon vill bara vara nära och somnar bara på amningskudden. Hon ligger nu i mitten av en ihoprullad sådan och sover på soffan.
I only
Välkommen! Ojoj, dubbelt upp! Hur känns det då? Har det funkat bra att ha två små barn?
hallon
Ner på stan och ränna, säger du... Ha så skoj! ![]()
Carina
Haha, rätt kul historia... ![]()
Snart
Jamen det var ju bra att A tog sitt förnuft till fånga och käkade lite från högertutten med. Hoppas han snuttar upp produktionen.
Lana
Lessen, har inte ett enda knep att ta till.
Är ju inte så bra på det där med amning.
Fortfarande feber här. Satt i soffan med Lyckeliten över fem timmar, hon vägrade sova annars. Men hon äter rätt bra, somnar om, sover lite oroligt, vaknar, somnar, äter lite osv. Nu har Marcus löst av mig och så ska vi försöka få något i magen här. Har inte blivit mer än en bulle sedan frukost. Och stegen skiter jag i idag - hamnar väl på typ sjuhundra, men det får vara.