Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Kan man må kasst efter att ha tagit influensavaccinet? Jag har ont i huvudet, är trött och hängig. Synd att det är just ikväll M jobbar.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Lana
    Tack för svaret. Det är nog därför jag känner mig superhängig då.

• Vilda Tiger

Snart

Sparkonto... det kanske man borde ordna... Äh, vi har spargris till Lyckeli hemma. Det funkar lika bra!

Hallon
    Jag är ju diab och då är det bäst att slippa influensan. Kan jag inte äta riskerar jag ju att hamna i koma.

Heidi

Hoppas verkligen att Felix "bara" är förkyld och att det inte är ngt med örat. Men om de är så kommer läkarna se till att han snart blir bättre! En öroninflammation botas ju snabbt med antibiotika, som tur är. Min brorsdotter är öronbarn, hon hade problem JÄMT tills de opererade in rör i öronen.

Mareld

Tack! Jag mår faktiskt  bättre idag. Men fortfarande känner jag mig helt mosig i kroppen. Men idag kommer M hem så jag kan vila någon timma innan babysimmen i em.

Lyckeli kände kanske på sig att hennes mamma var hängig för hon sov gott inatt. Ville inte upp förrän kvart över åtta.

• Vilda Tiger

Lyckeli har inte varit jättemammig. Hon gillar ju mamma, men det oftast lika bra med pappa. Med undantag då hon ska sova, då funkar det liiite bättre med mamma.

• Vilda Tiger

Vi har inte satt in kort i tidningen och kommer inte heller att göra det. Babysimmet gick bra idag! Och Lyckeli DÖK! Tre ggr! Hihiii, sötnosen. Jag lyckades få ett kort på henne under vattnet, ett halvdant ett, och lägger ut det på bloggen sedan. Nu är vi görhungriga så här ska lagas mat!

• Vilda Tiger

Hoppas era bebisar blir av med alla fisar snart... Jag har lagt in två kort från babysimmet på bloggen: www.troll.bloggagratis.se Det under vattnet blev sådär men vi ska försöka ta ett bättre nästa gång.

• Vilda Tiger

Det är lugna gatan här nu för tiden... Men det är ju så det är när man har små barn. Ibland kan jag sakna våra 100sidoromdagen-race! Fast då hade jag aldrig hunnit läsa ikapp, kan jag lova. Nu är man ju med hela tiden iaf. Imorgon ska jag ut och äta middag med tjejgänget från gymnasiet. Vi är tio st som ännu hänger ihop lite smått - åtta år senare. Lyckeli får vara hemma och mysa med sin pappa. God natt på er!

• Vilda Tiger

KaOl
    ÅHHH! Va kul för dig! Jag är jätteavis. *muttar lite* Men jag är på väg, efter att ha gått upp lite så visade vågen ett halvt kg ner igen idag. Men som minst efter förlossningen har jag vägt ett kg under detta, men sedan när jag nått dit, då ska jag bannemej fortsätta nedåt! Jag har stått still länge nu med, så jag tror med att gåtråden har satt fart på ruljansen igen. Som du och Jucea säger.

Tack för era kommentarer om babysimmet! Hihi, javisst är hon söt med sin tunga och allt.

Snart
    Smart present! Haha, Marcus hade bara stannat hemma och gosat med oss om jag gav honom det, så det hade inte varit ngn skillnad. Men Lyckeli ska ge honom ett fint örngott som det står PAPPA på med guldbokstäver.

• Vilda Tiger

Jucea
    Vilken skön natt! Han fick tanka upp lite, Tedpluppen. Lyckeli skulle gå upp kvart i sju idag, busungen, så det var tur att det var marcus tur att ta morgonen.

Svar på tråden Augustibebisar 2008