Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

KaOl
    Sorry. Blandade ihop det. Det är Ted som har sin namnfest den 22 november.

Carina
    Åh, va kul för din sambos syster! Va kul med en kusin som blir bara en år yngre än Amadeus.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Hejhej
    Trist väder, men vi har varit och fikat hos Marcus föräldrar. Trött nu.

Pling
    Trist med gräl. Det har varit en del sånt här med i perioder. Bättre nu, dock.

Heidi
    Egentid behöver man. Marcus är super på att roa Lyckeli så jag får mkt egentid. Han är ju hemma så mkt med. Nu jobbar han inte på två veckor.

Jucea
    Trist att cheferna inte hör av sig! Dåligt. Bra att du tar saker i egna händer.

• Vilda Tiger

Carina
    Försök att ta det positivt när folk frågar om honom. De är imponearde och förvånade! De tycker inte att det är dåligt på något sätt.

• Vilda Tiger

Pling: Lite tjafs, som att nu vill jag börja med smakiser och inte han. Annars lite som inte har med barn att göra. Mer om hur vi (inte) lyssnar på varandra och så.

• Vilda Tiger

Carina
    Jag känner igen mig i dig! Lyckeli har tagit bröstet tre-fyra gånger och sugit några minuter varje gång. Och jag har de gångerna varit så lycklig att jag grinat! Åh, vilken känsla... Det är ju mysigt att flaskmata med, och vi har fått till jättemysiga rutiner med det. Men det är ändå något visst med att amma, kan jag tänka mig. Man vill ha det man inte kan få, eller hur. Många av de andra tjejerna här inne kanske är lite avis på dig och mig som kan överlåta matningen åt våra män ibland. Marcus tar ju varannan natt, t.ex. Så det finns fördelar för oss med!

• Vilda Tiger

Heidi Klart jag förstår att det känns lite fånigt att P skulle gå upp och värma mjölk när det finns klart där i tutten. Hallon Haha! Ja liiiiite hysteriskt enligt mig. Men du är söt!

• Vilda Tiger

tjohoo! Lyckeli vände sig helt från rygg till mage för första gången nu!

• Vilda Tiger

Ja, jag såg först att hon låg på sidan. Sedan kom M in i rummet och sa "MEN, har du vänt henne!?" men då hade hon rullat runt till mage själv.

Svar på tråden Augustibebisar 2008