• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Mareldsbarn

Heidi; Tack

VT; Ja det är ju det som är kruxet. De flesta i vår släkt vill mest ge en gåva för deras egen skull och då är det svårt att styra runt dom på något annat. Jag känner så i varje fall.

• Vilda Tiger

Jucea
    jag hittar inte ngt nytt inlägg från dig på bloggen...

• goshheidi

Jucea, det är sant det du skriver om tummen...den finns alltid tillgänglig - på både gott och ont kanske man kan tycka.
    Förstår din oro ang magliggande. Jag skulle inte heller våga...orolig som jag är om allt möjligt :)

• jeng

vt:
    har inte hunnit skriva på bloggen ännu... håller på för fullt

• goshheidi

Jag vill gärna ha böcker åt F till julklapp. Är ni bekanta med barnkammarböckerna? Gillar dem jättemycket och vi köper själva en sån i gången åt vårt Gudbarn. En när hon fyller år och en till julklapp. Vi började med den vita barnkammarboken...

• Kesso

Hej på er!
    Vad roligt med en ny tråd. Att det är livat i tråden är ju härligt. Jag själv hinner inte skriva så mycket tyvärr. Men när jag väl hinner så gör jag gärna det.

Hur mår ni alla? Ammar alla fullt här? Hur är det kräcks era bebisar endel? Det gör Nils här.

• Vilda Tiger
    goshheidi skrev 2008-10-18 21:02:11 följande:
    Jag vill gärna ha böcker åt F till julklapp. Är ni bekanta med barnkammarböckerna? Gillar dem jättemycket och vi köper själva en sån i gången åt vårt Gudbarn. En när hon fyller år och en till julklapp. Vi började med den vita barnkammarboken...
    De har vi önskat oss! I både namnfestpresent och julklapp!
  • jeng

det där med paket!! vi känner ju som så inför välkomstfesten, att paket naturligtvis inte behövs! samtidigt så tycker jag det är skoj med paket, plus att det känns lite lite extra när jag får dela med mig på foton på bloggen osv i fina kläder som vi har fått i present! ja alltså jag tycker det är skoj att inte bara JAG väljer saker till ted menar jag! men gud, såklart blir jag precis lika glad om folk kommer utan paket!!!!

inför jul tänker jag nog lite som er, vet inte om VI kommer köpa julklappar, utan vi köper väl det som behövs när det behövs! dock tror jag som ni säger, att det lär INTE gå att hindra andra fråna tt köpa paket!! dock så har jag en jättebra släkt, som antingen frågar vad som saknas och behövs, eller så köper de kläder! och kläder går ju alltid åt och tas tacksamt emot eftersom det är en av de större utgifterna för oss! iaf så hoppas jag att de komemr fråga! jaja, däremot när det börjar bli leksaksålder - då kommer jag vara hårdare! för här ska det inte bli mängder med plastiga tråkiga leksaker, utan det ska satsas på utvbecklande saker, lego och trätågbana!!! så då kommer jag vara hårdare med att önska mig delar till tågbanan eller såna saker! men även där så är min släkt väldigt bra, de gillar pussel och böcker och såna bra saker, och tycker som jag itne att barn behöver ha tusentals leksaker!! däremot är jag orolig för vad phs föräldrar hittar på hahahaha

• Kesso

Oj då! augustibebisar. Det skulle bli ett augusti barn här men blev juli i stället. Då får man väl kanke inte vara med här då?

Svar på tråden Augustibebisar 2008