• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen
    lille08 skrev 2008-10-18 10:12:53 följande:
    Oj oj... här håller det på att bli bajs överallt nu tror jag... William bajsade inte en endaste gång igår - men han ligger här i mitt knä just nu och jisses vad det brakar i blöjan!
    Elton hade tillomed bajsat ut ur blöjan, på ryggen haha! Han hade en stooor fläck där bak på ryggen :P Hatar Liberos blöjor!
  • Lina S

Haha Sam bajsade inte heller igår, det hör ju inte till vanligheterna direkt. Han brukar ju skita flera lass om dagen. Så nu väntar jag mig världens brakskit snart

Nu ska jag försöka läsa ikapp lite, låter ju spännande med VT:s fylla

• Vilda Tiger

Gomorron! Här är det strålande humör och glada miner och det menar jag faktiskt på riktigt! Ojojoj va bra det var att gå ut igår, det var precis lagom att komma hem vid midnatt och jag är inte ens bakis. Lite skakig när jag vaknade men det försvann när jag hade sovit en timma till. M var en raring och tog både natt- och morgonmatningen, så jag fick sova. När jag kom upp satt Lyckeli och kinkade lite i sittern, men så tog jag upp henne och VET NI! Då lade hon huvudet mot  bröstet på mig, tystnade och suckade sådär lättat. OJ vilken egotripp!

MissH
    Va skönt att det ändå går gramåt med R och E, att de vänjer sig vid varandra mer och mer så att du kan få fler sovmornar!

Hallon
    Hahahaa! Tio min till affären och helvetet brakar lös där hemma! Tur att det finns tuttar, tycker nog lilla Mysiga bebis.

Lille
    Meddela om det bajsades hej vilt. Du och Jucea har nog de värsta skitungarna!

Katten

Men FY va hemskt det låter med det där styckmordet! Huva...

Nä, jag ska iväg och handla med svärfar nu. Svärmor ska komma och titta på när Lyckeli sover under tiden...

• Vilda Tiger

Glömde! Jag har gått ner ett halvt kilo till! Bara fyra och ett halvt kvar till inskrivningen!

• lille08
    Lina S skrev 2008-10-18 10:40:11 följande:
    Haha Sam bajsade inte heller igår, det hör ju inte till vanligheterna direkt. Han brukar ju skita flera lass om dagen. Så nu väntar jag mig världens brakskit snart Nu ska jag försöka läsa ikapp lite, låter ju spännande med VT:s fylla
    Samma här! William bajsar också flera gånger om dagen för det mesta... så det är bara att förvänta sig en riktig "bajs-dag"! Men det som kom ut nu var ett rejält lass. Otroligt nog höll blöjan tätt (Libero), men däremot kräktes han oss båda så det blev ett klädbyte iallafall.
  • lille08
    MissHellen skrev 2008-10-18 10:17:11 följande:
    Elton hade tillomed bajsat ut ur blöjan, på ryggen haha! Han hade en stooor fläck där bak på ryggen :P Hatar Liberos blöjor!
    Hihi, vilken skitunge! Jag förväntade mig nåt liknande här... vore så typiskt med tanke på att W duschade med mig i morse och var ren och fin... men jättelasset höll sig inom blöjkanterna som tur var.
  • MissHellen

VT: Ja, de är super skönt att R börjar lita påsej själv Han kan ju bara han vill! Så nu är de skötn att han börja inse de oxå

Härligt de låter! Inte änns bakis, fuskigt :P

• MissHellen
    lille08 skrev 2008-10-18 11:05:31 följande:
    Hihi, vilken skitunge! Jag förväntade mig nåt liknande här... vore så typiskt med tanke på att W duschade med mig i morse och var ren och fin... men jättelasset höll sig inom blöjkanterna som tur var.
    Skönt Här hamna de ju tillomed i sängen
  • lille08
    Vilda Tiger skrev 2008-10-18 10:59:16 följande:
    Glömde! Jag har gått ner ett halvt kilo till! Bara fyra och ett halvt kvar till inskrivningen!
    GRATTIS!! Skönt när vikten går åt rätt håll. Här tappades det många kilon precis i början, och jag väger samma nu som innan graviditeten, men nu står det stilla. Hade annars inte tackat nej till att gå ner ett par extrakilon!

Nu ska vi ut på promenad. Vår katt har försvunnit så vi ska leta efter honom.
  • lille08
    MissHellen skrev 2008-10-18 11:06:11 följande:
    Skönt Här hamna de ju tillomed i sängen
    Här blev det kiss i sängen i morse. William låg på mig och rätt vad det var så kände jag hur blött det blev. Blöjan var helt enkelt proppfull av kiss. Han har haft ännu en natt då han sovit många sammanhängande timmar (9 timmar). Annars brukar jag byta nån gång på natten om han känns blöt.
Svar på tråden Augustibebisar 2008