• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Heidi
    Då jag städar brukar jag ha med henne framåtvänd i bbselen. Så ser hon vad jag gör och hon gillar då jag dammsuger. Ibland är hon med så då jag lagar mat med.

Jucea
    Jag ska kolla efter såna på Fresh här i Göteborg. De har massa bra produkter och de har alltid badkulor. Vanilj, sa du... ska kika, som sagt och skickar till dig om jag hittar!

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Carinamamma84

Yess jag fick min mens haha är inte GRAVIDSkrattande

050607 Ebba&Amadeus 080814
  • Hallonsocka

Hej hej tjejer. Jag är sjuk IGEN! Och jag timear det alltid så att jag får det då A jobbar eftermiddag. Idag börjar han lyckligtvis 14 och slutar redan 19. Men lö sön jobbar han 06-18 och sedan är han i gbg mån tis ons hoppas jag blri friiisk. Har huvudvärk, halsont och lite feber... *gnäll gnäll*
    Hur har ni det?

• Carinamamma84
    Svar på #3366
    krya på dig gumman hoppas allt blir bättre snart.

hära är det dö lugt hihi inget händer pojken sover ebba leker sambon ligger på soffan och åker snart iväg för att jobba.
  • BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-12-05 12:38:47 följande:
    Yess jag fick min mens haha är inte GRAVID
    Va skönt.. Jag har inte haft mens på 3 månader nu.. men tar p spruta var tredje månad så det e därför..
  • Carinamamma84
    Svar på #3368
    Shit det låter inte kul alls ska det verkligen vara så??
    Om jag skulle ha varit dig skule jag varit glad att inet ha mens på 3mån haha ja ända till 9mån
    Men sen så kommer den förbaskade efterlängtade mensen konstigt nog.
    nee jag vill inte ha P-piller eller nått alls jag får nöja mig att lita på Sambon hehe han vill ju inte häller ha en till just nu precis som jag.
    Har ju Ebba som är en monster haha och Didos som är en lugn och ibland en konstig skrikkig gabhals haha
    050607 Ebba&Amadeus 080814
  • S u s s

Gosh - Det ÄR svårt att hinna med allt! Till att börja med måste man släppa lite på principerna, dvs inse att allt inte kanske kan se ut som det gjorde innan, att det är ok att ha det lite skitigare. Det har jag JÄTTESVÅRT för. Så oftast försöker jag greja med en grinig bebis i famnen, och med en hetsig 2-åring i knävecken. Puh puh puh.
    Det var allt jag hann med nu, nu gastar en liten ilsk herre igen.
    Hoppas på att hinna kika in i kväll istället.

• Carinamamma84
    Svar på #3357
    Ja verkligen en kämpe så underbara söt

BV haha du fick en liten söt kille och jag fick en stor söt kille
    Du fick nog FL minsta pojk eller hur för jag har inte set nån annan så liten alls och min är FL största haha vi är nog speciela
  • Rimfolina

jucea: skönt med jobbet!

BV: Kul att ni hade en fin stund i badet!

Till alla er som förlorat barn, i vilken vecka det än var, jag känner med er! Har precis varit och tänt ljus på Vilmers grav och han är ju inte ens mitt barn men ändå är det så tungt...

• Hallonsocka

Ni MÅSTE (okey, måste var väl lite väl starkt, men ni får hemskt gärna) kolla bilden på My. Hihi hon har rolig frisyr! på bloggen är den alltså

www.socka.blogg.se

Ungen har hår

Svar på tråden Augustibebisar 2008