• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • KaOl

jucea: usch, stackare inte kul när alla är dåliga samtidigt!

• Vilda Tiger

Jucea
    Trist att ni blivit sjuka... Jag funderar på om L har blivit förkyld, för ögonen är röda och hon skrovlar en del då hon andas. Hm... får avvakta till imorgon. Nu sover hon gott, efter en rätt lång nattning.

Alltså, jag tycker inte fyra månader efter en fl är lång tid utan att ha sex... Tycker ni? Med tanke på att den del inte har haft det än, menar jag. Jag och Marcus hade det iofs rätt tidigt efter fl, men efter att ha debuterat och tränat upp oss några ggr har det varit mer sparsamt.

• jeng

vt, testa att ta tempen om det håller i sig iaf, ted hade 38 nu och det har han aldrig varit uppe i förut. kanske inte så mkt om man jämför med vad vissa andra småttingar haft här på sista tiden, men för mig är det mkt iaf!

hehe vi är väl typ tillbaka till vårt normala sexliv... kanske är därför det känns som konstigt att inte alla andra är det, eller ens har debuterat ännu lixom...

• Lana
    heidi; Elly sov mellan oss de första två nätterna.men sen har hon sovit i sin säng..i sitt rum,fast det är inga dörrar mellan

lille;sötnosen...

VT;jasså julgodis,vava det jag sa..gottegrisa

angel; stora killen ju

jucea; urs jobbigt att ni alla tre har feber..

varit hos min kusin och ätit god lax och pastasallad mmmums..
    I dag på BVC så vägde Elly 4215g *Stolt* alltså har hon gått upp 205g på 4 dar..hon var nu 58,5cm hon börjar blir stor...50kläderna börjas att rensas bort nu..roligt,är änna trött på dem nu
  • Vilda Tiger

Lana
    Åh, va roligt att hon har gått upp så bra! Då funkar det ju fint att varva aming med ersättning. Va glad jag blir för er skull!

Jucea
    Jag testar imorgon bitti ifall hon verkar hängig då. Jag har inte märkt på henne att hon verkar varm idag iaf. Hon har varit sjuk en gång och då var vi uppe på drygt 39, om jag minns rätt.

• Vilda Tiger

Fick ett inbox från Carina:

"Hejsan tjejen..
    Jag har kommer inte in vet inte vad som är fel på FL men i morgon hoppas jag.
    Var på Bvc och allt såg bra ut med Amadeus pojken
    Han väger idag 8500g och 71,1cm han har gått upp 600g på 1 mån.
    Hällsa alla att i morgon är jag tillbaxs "

• jeng

Lana, vad skönt att hon har gått upp i vikt! Trist att amningen inte riktigt räcker till, men skönt att det fungerar med ersättningen, så att det inte var något allvarligare fel!!!!

VT, Ted har varit jätteglad på morgon och dagen, men riktigt klängig och grinig på eftermiddag och speciellt kväll... Tänkte bara på att febern kanske kommer lite senare på dagen. Ted som itne sover heller....

• Lana

VT; ja det gör det som tur är,känns skönt att hon går upp nu äntligen.

Jucea; ja det är jätte trist men huvudsaken är ju att hon mår bra.precis så det inte var något fel på magen eller dyl...

NU är det sängdax här...natti flickor!

• Zitrus

Gokväll allesammans, gud vad jag är dålig på att logga in här.
    Jag ber om ursäkt. Hoppas att det är bra med er alla.

• Angeluzia

shit, min kille väger mer än carinas :S hur fasen kan dom gå upp så mkt i vikt av att bara ammas??

Svar på tråden Augustibebisar 2008