• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • jeng

mareld, en anledning till att lillan verkar vara arg om du lägger henne på mage kan vara att det stimulerar magen!! vi lägger nämligen ted på magen just för att han lättare får ut gas osv då! (bajs också om det går trögt!)

• Hallonsocka

Hihi, så jag är ännu inte ensam om att inte ha haft sex Nonono. Ingen ork, ingen större lust :-P

• MissHellen

Kvack: De är super härligt

Lina: Jag har som, Hallon, ingen lust o ingen ork! Dock börjar jag få lite dåligt samvete för R´s del..

• Hallonsocka

MissH: Haha jag har inte dåligt samvete för A haha, han har inte heller någon ork och vill han får han väl fixa det själv

• linn78

Jucea: Tack så jättemycket! Du är guld värd

Lille: superfina bilder!!! Jag önskade mej en systemkamera i julklapp men nu crashade datorn så det blev en ny sådan istället, vi har inte pengar till bägge

• MissHellen

Hallonsocka skrev 2008-12-15 16:23:37 följande:

MissH: Haha jag har inte dåligt samvete för A haha, han har inte heller någon ork och vill han får han väl fixa det själv
    Haha, R har inte häller haft de förren NU! Han nyper mej i rumpan, naffsar mej i öra varje gång han ser mej Så jag antar att lusten är tillbaks.. Dock får han vänta! Jag behöver sömn, inte sex
  • Lana
    wiem; jag var magsju för några dagar sedan,men Elly va inte det..vi har tid hos läkaren på torsdag,BVC skulle rapportera så vi tar uppd et då...hon bajsar ju så himla sällan tösen så jag vet inte hur länge det varit så i magen på henne tyvärr...TACK för svaret...

läser resten sen..!
  • jeng

skräp! inte konstigt att ted varit grinig, han har feber... o jag oxå nu... o ph oxå... suck!!! va typiskt när man nyss börjat jobba...

• KaOl

lille: kanonfin bild!! och vad smart - att ta bilder i efterhand! det ska vi göra m Måns, blev inte spec bra bilder från själva dopet.. TACK för tipset (får skylla på amningshjärna att jag inte kom på det själv hihihi)

Svar på tråden Augustibebisar 2008