• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Salvia: Jag kunde inte maila av ngn anledning men tråden finns nu i din gästbok. MissH har köpt ny vagn. Lana mår sådär och har blivit sjukskriven pga depression. Amelie fyller år idag! Jucea har haft besök i helgen och renoverat massor. Hallon har haft en tuff helg, framför allt fredagen (läs i hennes blogg). Massa mer har hänt men jag har inte lika bra minne som för några månader sedan. V har snackat napp, åldersnoja och babykläder med.

• Saliva123

lillastjärnan

hahah! beach 2012

Kan någon lägga in beata i bildtråden också? jag kan tyvärr bara ladda upp bilder till min presentation, vet nte varför... får byta ofta så att det blir nya bilder!

• Saliva123

lana

japp! kände så "light" när A började jobba och min kusin samma sak. man känner sig som den mest ointressanta personen på jorden och tycker inte att något annat är speciellt intressant heller. jag ville bara vara med A. bra att du tagit tag i det, då mår du nog bättre fortare! kram på dig! kom ihåg att du är starkare än du tror och att du inte är ensam i samma situation, det är normalt och kommer att gå över!

• Saliva123

jucea
    fyller också 30 i maj! 29e.

amelie
    grattis!!

• Saliva123

vt
    tack för uppdateringen! skönt att du mår lite bättre. jobbigt med sockret! ska också kolla in jeansbilden!

• Saliva123

någon fler än vi som har bebis i vår säng fortfarande? hur gjorde ni som har dem i egen säng ? när började ni och hur funkar det att somna om efter amning ? tycker att det tar sån tid att få beata att somna om på natten om hon inte får somna vid amningen, och sedan vaknar hon direkt om man försöker att flytta henne... vore skönt att få sova lite bättre dock... tips ?

• Hallonsocka

m0e: Fräckt med namnbyte
    +VT: Vad era barn sooover! My sover väl max 3-3½timme i sträck och det är efter
    att vi gjort henne iordning för natten!

Suss: vi har rännt på stan hela dagen känns det som. Först var vi på efterkoll
    på mvc, sedan ner på stan fram till nu! Pust, vad slut jag är vill bara sova!

MissH: UJ! Snygg snygg vagn!

Amelie: GRATTIS! TJOHO TJOHEJ! Hurra hurra

Saliva: My sover hos oss varje natt

Vi har alltså varit på stan idag, och köpt kläder åt My. Hitta helkroppsdressar på
    KappAhl som jag älskade så vi köpte i alla färger Ska lägga upp på bloggen för
    er som är intresserade... Jag är helt knäckt!

• Vilda Tiger

Men en anledning till att Lyckeli sover så länge är säkert att hon får ersättning... De brukar ju stå sig längre på det eftersom bröstmjölken är rätt tunn på kvällen. Fast Lille ammar ju... Där sprack den teorin!

Svar på tråden Augustibebisar 2008