• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Hallon
    Gott att L blev bättre så snabbt. Men hur vet ni att det är vinterkräk och inte vanlig magsjuka? Vad är skillnaden? Har My kräkts också? Hoppas hon slipper det... Men hon har väl fått antikroppar av din tuttemat. Jag känner igen mig i det där matta. Jag gick och mötte M och Lyckeli när de kom hem från promenaden förut, jag gick kanske en kvart i lugnt tempo. Och nu är jag aptrött! Ska vila idag...

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Kesso

Hallå där!
    Nu är jag på tråden igen. Det har strulat för mig att komma in här. men det gör väl inget. Då sitter jag inte här. Kan ju vara borta ett tag.

Hoppas alla haft en bra JUL. ja, själv så har det känns konstigt att inte svärfar kunnat vara med utan ligger inför döden. Så surt! så nu ska snart min man dit och sitta.

Är ni sjuka? ja läste lite snabbt. vad surt! Här är vi friska i alla fall så sätt. tack för det. vi går inte ut i stora folksamlingar nu. det går ju lite av varje. Kräcksjukan b.la. Den vill jag inte ha. Vi har klarat oss. Tråkigt för er som fått den. men då har ni väl varit ute bland folk och då smittas det ju. Alltså jag menar inte att man inte skall vara bland folk så men kan undvika lite i alla fall. Då klarar man det bättre. Ha. handsprit också. ytdesinfektion när någon kräks.

Krya på er alla sjuka!

Här har jag nu röjt Vilmas ( stora tjejen)kläder det som är för smått. Äntligen. Maten står på så nu blir det torsk och potatis. Nu vaknade visst Nils. Då får jag ta han. nu ska han få gröt.

Ha det bra alla.

• Amelie

Ojdå, Liberos kupong fungerade inte...

• Kesso

Amelie:
    Hur får man ut de kupongerna. papmers är ju en internetkupong. Skriver jag ut den och sedan kan lösa in den? Har aldrig varit med om detta. Har bara fått kuponger på posten.

• KaOl

kesso: nä, vi har inte varit speciellt mkt ute bland folk - tror att vi blev smittade av några kompisars dotter som var sjuk en vecka innan tjejerna blev smittade. Enligt smittskyddsenheten kan det i alla fall smitta så länge (blev tvungen att ringa dem - tjejerna hade hjälpt till att göra köttbullar 2 h före de blev dåliga och vi ville veta om vi behövde kasta dem, som tur är funkade det bra bara vi hettade upp dem ordentligt, alltid något )

vt och hallon: ta hand om er nu och ta inte ut er, då blir ni bara sjuka igen!

Vt: jaa, visst är näsfrida en underbar uppfinning!!??

• Amelie

Kesso: Jag tror att det bara är att skriva ut den och nyttja den. Det står ju internetkupong på den. Har inte testat själv heller.

Svar på tråden Augustibebisar 2008