• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Lina S

Vi har också tripptrapp och är jättenöjda. Tycker dock att den billiga från ikea går lika bra att sitta i, men tripptrappstolen kan de ju använda längre! Som jag har shoppat loss idag. En av Kappahbutikerna här i stan ska lägga ner så det var 50 % rabatt på allt i heeeela butiken, även på reasakerna. Kan ni tro att jag handlade barnkläder eller! Handlade på mig massa stora storlekar för att det var så billigt Massa fina tröjor och boys för 20 kr st. Hur kunde jag komma upp i 1500 kr haha

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

ja haha det var som att vara på G-kås! Efter nyår är det 70% på allt i butiken, men då kanske det inte finns så mycket kvar. Men något kan jag säkert fynda då också

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina
    Va kul att hitta så många fynd! Jag håller på att sortera upp kläderna här hemma som Lyckeli snart växer i, för att se vad vi behöver fylla upp med.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Hallonsocka

Pling: Jaaa dem vill jag också bli av med! Har dina vuxit mycket sedan mjölken? Jag har bara gått från G till stor H kupa så det var ju tur att det inte blev ÄN större
    Vi har en brio sit Den är vi super nöjda med, toppen är de tycker vi.

VT: åååh! Hokuspokus sån hade jag då jag var liten, älskar dem!

• Pling84

hallon: h är det här med, jogga känns ju jävligt långt bort med dom pattarna! haha vilken syn!

vi köpte en vit tripptrapp med svartprickig dyna. skitsnygg. måns är dock för stor för att ha den där ryggskenan i. nån annan som det varit så för? vi fick knappt ur eller i honom i stolen med den. nä nu skriker han, måste gå.

till middag: veggobacon och spagetti. mums

• KaOl

kikar in som hastigast o kollar läget... usch så många stackare som är sjuka krya på er!!

vi har ikeas billiga - funkar kanon!

nej, nu ska jag hjälpa maken i köket - vi firar ju en månad som gifta idag ju, så det får bli gotte-mat ; oxfilé, klyftpotatis, rostad sötpotatis, grillad halloumi... och så jordgubbar doppade i vit choklad efteråt! MUMS!!!!!

• Kesso

Ja, ha där försvann allt jag skrev.

Mareldsbarn: vad köper du din tripptrapp när det är dax? Har du tips?

linas: vad roligt att fås hoppa. vad har du köpt din tripptrapp?

behöver tips för jag ska köpa en. Vafd är det för pris? jag tycker att beg. på blocket är dyra.

Vet ni ......hm.....blev så besviken i kväll. har köpt ett par gångskor i dag för 799kr. jag gick en promenad i rask takt. jag fick skoskav. Nu vill jag lämna tillbaka dem. tog en halv storlek större. Undra om jag kan lämna tillbaka dem. jag har ju klippt bort lappen och gått ute. Typiskt!

• linn78

Hej alla! Usch så tråkigt med många sjuklingar, men jag läser att ni ändå haft en bra jul de flesta... Våran familj blir i stort sätt aldrig sjuka, jo halsfluss kan vi få men aldrig influensa eller kräksjuka, ganska skönt, vi måste ha bra immunförsvar eller Kräksjuka har jag aldrig haft och influensa är det säkert minst 15 år sen

Här var julen också bra, vi fick lite sorg allihop för det kändes konstigt utan farmor i år Det var hon som alltid lagade tomtegröten så nu har jag tagit över det. Kändes bäst så, det var alltid vi som julbakade tillsammans och sånt.

Vi har förresten en 99:- stol från ikea till Axel. Jag vill gärna ha en hokus pokus men hittar ingen begagnad för ett ok pris...

Vi har varit på BVC idag för uppdatering av vikt mm inför resan. 3 mån och 3 veckor gammal väger Axel 7100 gram och är 65 cm lång, lång kille, jag vet inte var det kommer ifrån, vi är pyttiga på både min och gubbens sida

Lina: gött med utförsäljning!!! Jag hade lätt handlat en massa där, jag är lite snål i vanliga fall, hahaha....

• BebisVagga

Idag blev min lillprins 8 månader.. helt sjukt vad tiden går..

Svar på tråden Augustibebisar 2008