• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

Halloj. A är helt återställd, så han har varit ute på en promenad med L imorse så jag fick sova vidare UNDERBART!

Idag är det mycket att göra Vi ska griljera skinkan, jag ska göra köttbullar och baka bröd. A ska hämta nå julklappar han beställt och hämta L. Sedan ska vi väl plocka lite här hemma så att det ser lite finare ut massa barnsaker som gör att vårt vardagsrum krymt. Och så damsuga.
    Sen så ska jag bada med My ikväll så hon blir lite julfin till imorgon. Hihi!

• Mareldsbarn

Heeeej! Nu är vi hemma från sthlm och allt julfirande med min släkt! Internet krånglade som bara den så det enda jag hann göra var att slänga in ett blogginlägg för ett par dagar sedan.

Åh vad jag har saknat er! Vad här hänt den här veckan hos er? Någon som vill dra en resumé? jag ska la sakta men säkert läsa ikapp men det var inte lite ni hade skrivit

BV; Läste artikeln om dig i vi föräldrar igår! Vilken story. Kändes konstigt att läsa och se er som man har följt. ja det var en resa! Tänk att ni nu får uppleva er första jul tillsammans!

Ja tänk att vi alla får uppleva vår första jul med våra barn i år! Så roligt!

Julia har börjat vända sig från mage till rygg, skratta och även sitta. Hon orkar dock inte sitta själv längre stunder men nog sjutton klarar hon det galant nu i varje fall.

Ikväll blir det Jul på Liseberg för vår del... och säkert alla andra i götet Underbart!

• Vilda Tiger

Mareld
    Nänä, inget Liseberg för oss idag inte. Första året sedan jag flyttade hit som jag inte har varit på jul på Liseberg... Jaja, jag överlever det med. va skönt att ni har haft det så bra! Resumé, säger du... Jag tycker veckorna flyter ihop. Det har inte hänt så mkt här på tråden den sista tiden. Folk har nog fullt upp med jul och annat. Men ändå kul att de flesta tittar in då och då iaf, och berättar vad som händer.

Hallon
    Åh, va gott att få sova! Jag fick också sovmorgon, till kvart i åtta. Då hade M varit upp med Lyckeli över en timma, men ingenting passade lilla fröken just då så jag vaknade att ynket. Då jag kom ut så smilade hon upp.

• Snart sommar

Gahh! Hinner ju inte slå ner röven förrän något händer...

Iallafall. Jucea: tack för svaret. Lillen verkar vilja ha runt 180 varje mål nu. Tycker det låter mycket, men det får väl vara så då.

Jag kommer förmodligen inte titta in här på ett par dagar nu så jag säger det nu:

God Jul och Gott nytt år allihop.

• Tvåbarnsmamma84
    God jul och riktigt gott nytt år 2009 till er alla tänk att vi alla har funits och ställt upp lyssnat ja gjort allt med varandra.
    Många som har höll på att förlora sina barn sina liv sinna älskade. men vi finns hära och jag hoppas att vi alla fortsätter ända till år 2010 med

Godjul!
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • lille08

Kikar bara in här och önskar alla en GOD JUL!!

Om en stund kommer en av mina vänner + familj hit, så vi ska äta lite gott, barnen byter julklappar och så. Mysigt!

• Tvåbarnsmamma84

didos är för tjock och för stor hihi han overall på st 80 är för liten + kläderna i stl 74 är försmå så nu har vi gott över till stl 86 istället

Lycklig tvåbarnsmamma.
  • KaOl

BV: kanonfin bild!!

Lana: åh vad härligt att hon går upp i vikt

willsan: oj vad tufft!! mår hon bra nu??

fy farao - båda tjejerna åkte på vinterkräksjuka igår . Håller dem isolerade i sina rum och tvättar toan m klorin varje gång de varit där + tvättar o spritar händerna jätteofta.. håll tummarna att vi andra klarar oss (de är säkert pigga imorgon - inte kräkt sedan inatt, frågan är bara om de lyckats smitta ner ngn?). suck - stora tjejen är bebistokig o envisas m att pussa o krama alla småbarn hon ser - och just den här gången resulterade det i att vi alltså fick hem calici precis t jul. Underbart?

• BebisVagga

världens sötaste unge...

en av bilderna från fotografen

tänk att han varit så liten som i tidningen...!!!!!

• BebisVagga
    jeng skrev 2008-12-23 08:35:28 följande:
    oj visste du inte om det??? de måste väl ha bett om lov för att få trycka bilden osv? eller menar du att du inte visste vilket nummer det skulle vara med i?
    dem intervjuade mej i MAJ.. dem sa att det skulle komma med i JUNI nummer... men det e lite sent nu va?! heheh så nej trode inte jag kom med..
Svar på tråden Augustibebisar 2008