• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Amelie
    Tack för rabattkupongerna! Jag ska bara installera skrivaren först...

KaOl
    Ja, näsfridan är underbar! Den har underlättat mycket för Lyckeli idag, kan jag säga. Hon är så tät och hes, stackaren. Just nu sover hon lite. Jag har bara varit ute en kvart idag, och det blir inte mer. Störigt, för jag VILL ju ut och gå, men ibland är det bättre att stanna hemma och kurera sig med lite choklad. Men vikten har varit stilla nu i fyra v efter att jag gick upp två kg igen, så jag är sugen på att så ner lite nu.

• Kesso

Sådär, då har vi varit ute och gått en runda. så skönt! men det är tungt med en dubbelvagn. men då får jag motion.

Amelie: Tack då ska vi se om jag får ut kupongen.

• Kesso

amelie:
    Oj då! Hade inte färg så det räkte. men tror du att de behöver rätta färger i kupongen? eller går det endå?

• Wiem

Hej
    Nu gick tiden så där fort igen, hann inte skriva nåt innan jul, sen var det full fart under juldagarna och vips! är julen över!! Eller ja, inte rikigt än kanske men ändå.

Snabbläser lite att ni är sjuka, trist. Hoppas ni kryar på er snart! Vi vill inte bli sjuka här igen, men det är väl en fantasi att man skulle klarar sig frisk hela vintern, den har ju knappt börjat... Försöker dock att hålla mig från folksamlingar och annat. Men vad hjälper det när kompisar är obetänksamma och tycker att "äh lite förkylning, vad gör det"... Det gör MYCKET när man har en liten bebbe hemma...

Var och fotade lite dopklänningsfoton innan jul, ska se om jag kan lägga dom i mitt galleri nån dag, hojtar till när jag gjort det!

• Wiem

Skummar lite.. vilken tidning är BV intervjuad i?

• Vilda Tiger

HAHAHA! Och inte kan jag skriva heller... Jag garvar så jag GRÅTER, skulle det vara, självklart!!

• Vilda Tiger

Carina
    Men... Hur lyckades du bli avstängd nu då? Berätta.

• Vilda Tiger

Det är verkligen lugnt här inne nu för tiden...

Lyckeli har ändrat sovrutinerna lite. Hon sover lite mindre på dagarna nu men tar igen det på natten, då hon sover elva timmar! :-O Inatt sov hon 22:20 - 9:30! Det känns som om jag och M har semester. Men hon är ju sjuk och det har varit då hon har sovit så här, så jag ropar inte hej än. Hon har iofs varit vaken lite på nätterna, då snoret och halsen har varit jobbiga, men då alvedonen har börjat verka har hon somnat om igen.

Idag tänkte vi ta oss till Marcus föräldrar, men jag vet inte... Jag är sjuk ännu och det känns skitjobbigt att bara duscha. Vi kanske stannar hemma så jag får ta min tredje dag bara liggandes i soffan. Vad ska ni andra göra?

Svar på tråden Augustibebisar 2008