• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Kesso

Hallå på er alla!

Hoppas ni haft en trevlig julafton.

God Jul på er alla!

Kaol:
    Nej! fy, vilen otur. tyvärr är det dom tiderna nu. Blääää....Det gick på Vilmas förskola nu innnan de stängde. så jag direkt höll henne hemma när det blev några som hade det. Så hon klarade sig. Så skönt. hoppas ni andra slipper. Inte roligt att ha på julafton när man äter så god mat.

• BebisVagga
    Tvåbarnsmamma84 skrev 2008-12-23 22:00:56 följande:
    Svar på #4393Så söt han är eran son Så fint kort När dom interjuvar så kommer man med på tidningen.min kommer ut i januare i februari Är det försent att köpa tidningen där du är med på eller finns den i affären ännu ??
    kommer ut den 30dec
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #4405
    oki tack
    ska köpa
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • jeng

hej på er, och GOD JUL!!!

hoppar abra in en snabbis, uan att läsa ikapp!! hoppas ni har det bra allihopa och att ni har fått en fin jul! vi har fart runt som tokar och nu är jag helt slut!!! men nu blir det lite lugnare iaf, och imorgon åker vi hemåt!!

snart får vi besök av några kompispar med barn iaf, så blir det fika!

nej, jag får kolla in mer när vi är hemma igen!!

kramis!!

• Mareldsbarn

Go kväll!

Kaol; Nej vad trist att det blev sjukt mitt i jul Hur mår ni idag?

Vi hade en toppenjul igår. Tomten kom enbart för Julia Vi trodde hon skulle bli rädd men icke. Sitter man i pappas knä är man inte rädd för någonting alls Efter lite väl många famnar och nya ljud tyckte Julia vid 21 att det var dags att fara hem. Oj så ledsen hon blev då, stackarn. Hon hade lite svårt att komma till ro under ett sovpass när vi var borta så hon var lite extra trött också. Första julen som jag inte äter mig proppmätt

Julia fick en del klappar men alla var väldigt bra saker så det vart inte mycket små krimskrams som jag var lite rädd för innan. SJälv fick jag presentkort i klädaffärer av D NU ska här äntligen köpas ny garderob! Åh så glad jag blev!

• Hallonsocka

GOD JUL! Okey det var inte matförgiftning A hade, det var vinterkräk... Jag fick det klockan 21 dan före doppardan. Voivoi vad matt man är... mår dock mycket bättre idag!
    Hoppas ni alla hade en bra julafton

• Tvåbarnsmamma84
    Hejsan och hoppas att ni alla har haft det en underbara jul
    Jag fick bio precent av J så det blir Bio snart Jippii
    Didos fick kläder hägslen haha så gulligt Leksaker..
    Ebba fick kläder barbiedockor häst och hästvagn åååh det älskade hon så mkt.
    Sen fick jag stövlar jätte snygga 399kr hehe
    Massa kläder och jätte gott mat.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Vilda Tiger

KaOl
    Trist!

Hallon
    Nää, stackare!

Jag har också varit sjuk hela julen. Började igår morse och eskalerat hela tiden. En dunderförkylning. Kan inte minnas att jag har känt mig så här sjuk på mycket länge. Tyvärr drabbades Lyckeli med, så hon sover dåligt, är snorig, ont i halsen, äter dåligt och är allmänt känslig och lite hängig. Igår natt vaknade hon fem miljoner ggr och det enda som sedan fick henne att somna var att hon fick sova på min arm. Snuttgurkan. Det gjorde att jag var låst till en sida och snoret rann hej vilt. Ville inte snyta mig och väcka henne... Jaja, vi har ändock varit hos min släkt i Uddevalla idag. Det ville jag INTE missa, hur hängig jag än var. Så vi varnade alla och for upp. Det har gått bra efter förutsättningarna, men Lyckeli blev väldigt glad då vi kom hem igen för ett tag sedan. Slappande av i hela kroppen. Vi är så sällan där så hon tyckte nog det blev mkt.

Jag lyckades hälla kokande vatten över handen idag med. Ajajaj, men jag slipper nog blåsor, ser det ut som. Röd och svullen hud har jag däremot.

Massor av fina klappar fick vi alla i familjen.

Trevlig fortsättning till er alla! Det är ju inte slut på julen än.

• Tvåbarnsmamma84
    ÅÅÅh aj ja aj hoppas du slipper svida o värk Vt..inte kul o vara förkyld häller

Hära spelar sambon
    extra pengar hehe
    Lycklig tvåbarnsmamma.
Svar på tråden Augustibebisar 2008