coola barnprylar
Sombla: Nej, men gud vad coolt - åh där fanns ju massor för mig. Varför är det alltid (eller oftast i alla fall) på utländska sajter som de vågar ta ut svägarna lite bland baby- och barnprylar.
Sombla: Nej, men gud vad coolt - åh där fanns ju massor för mig. Varför är det alltid (eller oftast i alla fall) på utländska sajter som de vågar ta ut svägarna lite bland baby- och barnprylar.
Bara de Hemtex som är sina egna (franschise-btiker) har New England Baby set. Nu har de butikerna tyvärr blivit uppköpta, men jag såg babyset i en sådan butik på rean för några veckor sedan. Superfina!
He, he... ja, de där grviditetshormonerna känner man ju till. Kan informera om att det inte blir särskilt mycket bättre efteråt - då kommer post-graviditetshormonerna fram. Blev dödsilsken i dag i mataffären när det inte gick att ta sig fram i gångarna på grund av:
- Folk som stod i grupper och pratade mitt i gången och inte flyttade på sig när jag kom med vagnen och fast att jag bad dem...grr
- Alla pensionärer (jag vet man får inte tänka så) som promt ska handla samtidigt i hela Stockholm...mutter, mutter
Wow - den gröna är störtcool.
Åh - är det Skummisar de stora heter? Har tänkt skaffa en sådan till min knott utöver de filurer han redan har. De är helt underbara!
Tips: Babyland har kampanj på ett gungfår (kolla in www.babyland.se och titta under kampanj) just nu. Själv ska jag satsa på Björn Dahlströms oerhört coola gungkanin som finns på Designtorget - en given 1-års present till min knott.
Snysop: Ja visst är det den kaninen. Så himla härlig - nu ska jag bara försöka bestämma om det blir en svart (tror det) eller en röd.
Jepp - en sådan Lodger Bunker vill jag också ha, fast i cappuchinofärg så den funkar i min röda Frog. Så snygg.
Linny: Den finns bland annat på www.spacebabies.com och www.inreda.com
Nej. förlåt! Det ska vara www.busigt.se (där finns babytech-filten)