Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jessys skrev 2008-11-10 11:55:09 följande:
    1 an tycker jag
    Instämmer
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-10 11:56:08 följande:
    tveklöst det understa. den översta såg helt blek ut
    Haha- jag visste att Butte skulle gå emot
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Ängeln: dessa är de nya Småfolk va? Vad tror du, verkar de längre i modellen?Eller är det jag som "vill" se att de är längre

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjejtriss skrev 2008-11-10 12:11:12 följande:
    Ja, som ni märker har jag haft en liten nostalgitripp. Har skummat igenom mängder av bilder och jag MÅSTE ha en bebis till nån gång. Så det så
    Så söt  Jag fick ett litet hugg efter bebis oxå faktiskt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Men åhh så fina små sötnosar i BT Slutade med att jag ringde maken och sa att nu vill jag ha bebis(funkar inte rent praktiskt eller så men men) Då svarade han att det är ju dags snart ändå så.. och att det aldrig passar helt utan att man får göra det helt hundra
    Bara för det är jag inte lika säker längreHemlis

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-10 13:17:03 följande:
    ojdå var det inte svaret du väntat dig tänk vad mysigt med ett litet lillasyskon
    Haha- nope förväntade mig ett tvärblankt nej men fick raka motsatsen..måste va att Max har pappan lindad runt lillfingret

Skulle gärna ha ett lillasyskon om jag bara slapp va gravid, värsta resan för att få något underbart liksom..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Magda78 skrev 2008-11-10 13:23:49 följande:
    Ni verkar ju ha bra koll på NS jeansen också i den här tråden så jag passar på att fråga angående dessa nu när ni ändå har pratat om de tidigare idag:www.gucce.se/uploads/products2/Nova%20Star%20...Hur är de i midjan? (Super)smal? Som de med brun mudd som det var ngn som länkade till tidigare? Är de stela?
    Tycker att de är bra mycket mjukare än de mörka stela och lite lite vidare i modellen än denim washed(ljusa med brun mudd) men ändå bättre i modellen än xl
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-11-10 13:34:49 följande:
    De blir mycket mjukare med tiden. Emilio använder sina ofta och nu är de perfekta! Jag gör, som bekant, tvärtom. Väljer alltid jeans istället för velour eller så.
    Samma här- har massa velour som jag inte kan med att sälja även fast de sällan används
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11