• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • v i r r a

oh va det blir tjusigt!

majsanna skrev 2008-12-06 22:17:54 följande:
    Nu finns det ytterligare bilder på vår köksrenovering på min blogg majsanna.blogg.se Hoppas alla har en bra helg.
  • majsanna

Rauur och virra: Tack. Det tror jag också. Så skönt att ha vatten i köket igen! Har varit lite jobbigt att diska i handfatet i badrummet...

• v i r r a

hahha! Ja fy för sånt!

Du måste säga till när det är klart och du lagt in bilder på resultatet! Jättenyfiken!

majsanna skrev 2008-12-06 22:40:40 följande:
    Rauur och virra: Tack. Det tror jag också. Så skönt att ha vatten i köket igen! Har varit lite jobbigt att diska i handfatet i badrummet...
  • Mimmi P

Majsanna, snygg fläkt, ser att vi har samma smak..:) ja, det ser ut att kunna bli väldigt snyggt totalt sett också förstås.

Nu är det dags för sängen, godnatt på er allihop.

• AxelOlivia

Majsanna: Verkar bli riktigt fint i erat kök. :)

Raur: Är också skeptisk till en sån vagn, just för att ena barnet ligger under och det enda de ser är barnvagnen när de ligger där under.

• Mimmi P

Nån som vet hur man gör med försäkringskassan när man är sjukskriven? Jag har ju fått ett intyg från läkaren och har gett personalavdelningen på jobbet en kopia. Men jag ska ju själv skicka en till försäkringskassan. Jag antar att de kommer begäran en men att det kanske går fortare om jag skickar in den på en gång. Nån som vet vart? Är det till samma adress som jag skickar moderskapsityget (till inläsningscentrale alltså)? Ska man skicka med nåt mer? Ett kort på mig själv där jag ligger orörlig med outhärdliga smärtor kanske?

• AxelOlivia

MimmiP: Kortet lät som en bra idé. :) Ring till FK och fråga, de verkar vara ganska kinkiga med exakt när intygen skickas in..

• Mimmi P

Då blir det ett kort :).

Ja, jag får väl ta och slå dem en signal helt enkelt. Man vill ju göra allt rätt så man minimerar risken att de underkänner sjukskrivningen.

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!