• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Garderobshylla

kobra skrev 2009-01-14 16:29:36 följande:

hally,det kan vara ide att hyra skidor när du ska åka,har för mig att det inte är så dyrt
    Nä det kostar bara kring tvåhundra föra pjäxor skidor och staqvar, så jag har hyrt när jag har åkt, slipper man ju kånka på grejorna och sånt...
  • madigan

Pumpkin skrev 2009-01-14 13:35:42 följande:

Rätt till semesterAv de dagar du är föräldraledig och får havandeskapspenning eller föräldrapenning, är 120 dagar semesterlönegrundande. Det betyder att du tjänar in semester som om du arbetat i 120 dagar. Om du är ensamstående gäller istället 180 dagar.
    Tack de var de jag menade!
  • hally

Nja, fast det beror ju på, ibland får man inte tag på speciellt bra utrustning om man ska hyra och så känner jag att jag måste åka mycket om jag liks hyr. Vill nog ha min egen ändå. Ska försöka jaga vidare.
    Vi åker med barnen så ibland får man inte så effektiv tid i backen

Försöker också hitta en bilbarnstol/babyskydd med bas, ska hjälpa min syrra att fixa en sån. Så nu gäller det att hålla koll

Någon som varit ute idag? Det är lite små-kallt

• maltazar

hally: lite små-kallt? Det menar du inte :P Var på väg att vända i dörren när jag gick ut med hunden i morse... :P

• jennifer116

Hally: Kallt? Har inte vart ut nåt ännu. Hur kallt? Har ingen termometer...Fundersam
    Ska man hålla sej inne idag då...

• maltazar

-19
    man ska nog hålla sig inne om man kan ;)

jennifer116 skrev 2009-01-15 10:09:09 följande:
    Hally: Kallt? Har inte vart ut nåt ännu. Hur kallt? Har ingen termometer... Ska man hålla sej inne idag då...
  • jennifer116
    maltazar skrev 2009-01-15 10:10:18 följande:
    -19 man ska nog hålla sig inne om man kan ;)
    Jisses så kallt? Blir ingen sväng på Coop då inte Flört *brr*
  • maltazar

japp.. ett tips: www.balderskolan.se/vader/
    kan diffa lite mot vad det är här på atorp dock, men idag stämmer den bra :(

jennifer116 skrev 2009-01-15 10:15:56 följande:
    Jisses så kallt? Blir ingen sväng på Coop då inte *brr*
  • lilun

Är det nån här som har erfarenhet av att beställa böcker från bokus? Hittade boken jag skulle ha både på bokus och adlibris men trots att boken var något billigare på bokus så beställde jag den från adlibris, har hört att det är ganska så lång vänte tid på bokus.......

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --