• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • hally

lilun skrev 2009-01-15 10:27:10 följande:

Är det nån här som har erfarenhet av att beställa böcker från bokus? Hittade boken jag skulle ha både på bokus och adlibris men trots att boken var något billigare på bokus så beställde jag den från adlibris, har hört att det är ganska så lång vänte tid på bokus.......
    Jag har beställt några ggr från bokus och det har gått snabbt och smidigt de gångerna. Nu var det över ett år sen sist dock.
  • hally

maltazar skrev 2009-01-15 10:03:03 följande:

hally: lite små-kallt? Det menar du inte :P Var på väg att vända i dörren när jag gick ut med hunden i morse... :P
    Ja huvva. Stackars vovvar som får kramp i tassarna såna här dagar!

Hoppas det går bra hem idag, igår fick vi punka när vi åkte hem och det var frysigt att byta däck där på E4:an *brrrr*
  • Garderobshylla

Huvva säg inte sådär jag ska ut med vovven på en stund, då blir det visst både overall och täcke på henne då...
    Men här visade bara termometer -14 men det kanske är kallare på marken...
    *vänder mig om och kollar andre termometern som visar -20 på skuggsidan, iiiiik*

• hally

Hjälp jag ska på bröllop, var ska jag handla något att ha på mej och vad???
    Byxor vill jag ha, ingen kjol eller klänning. Har fotbollsspelarben och ser verkligen inte klok ut i såna tjejkläder

• Garderobshylla

hally skrev 2009-01-15 14:17:43 följande:

Hjälp jag ska på bröllop, var ska jag handla något att ha på mej och vad??? Byxor vill jag ha, ingen kjol eller klänning. Har fotbollsspelarben och ser verkligen inte klok ut i såna tjejkläder
    Ellos har fina vita kostymbyxor och väst! ska själv på bröllop i sommar och har funderat på det...
  • hally

Garderobshylla skrev 2009-01-15 14:23:36 följande:

hally skrev 2009-01-15 14:17:43 följande:
    Ellos har fina vita kostymbyxor och väst! ska själv på bröllop i sommar och har funderat på det...
    Ok Nej jag kan inte ha vita byxor när barnen ska med
    Jag ska nog ha några mörka byxor och något snyggt upptill, men vad?
  • Garderobshylla

hally skrev 2009-01-15 15:05:27 följande:

Garderobshylla skrev 2009-01-15 14:23:36 följande:
    Ok Nej jag kan inte ha vita byxor när barnen ska med Jag ska nog ha några mörka byxor och något snyggt upptill, men vad?
    ah, men dom finns i andra färger oxå
  • hally

Garderobshylla skrev 2009-01-15 15:42:44 följande:

hally skrev 2009-01-15 15:05:27 följande:
    ah, men dom finns i andra färger oxå
    Ok tack ska kolla

Idag är det om möjligt ännu lite svalare ute
  • Hägris

svalare ute.. Räcka ut tungan  humor.

Det är iskallt, en sjuk unge och andra ungen har minst fått en bokstavskombination. Vad gör ni sådana här dagar för att inte allt ska bli bråk och stök?

*tröstdricker kaffe i mängder*

Har beta anorexia?
  • Soulie

Hägris skrev 2009-01-16 09:03:56 följande:

svalare ute..   humor. Det är iskallt, en sjuk unge och andra ungen har minst fått en bokstavskombination. Vad gör ni sådana här dagar för att inte allt ska bli bråk och stök? *tröstdricker kaffe i mängder*
    jobbar
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --