• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Tina83

Pumpkin skrev 2009-01-20 16:26:34 följande:

Tja, du har ju Kustbussen ner till Sundsvall också, den brukar vi åka. Men oftast blir det nattåg.
    ok. åker du från Umeå då? vad brukar det kosta dig? åker du själv eller med fler? borde ju va billigare om man bokar i förväg
  • Pumpkin
    Tina83 skrev 2009-01-20 16:28:41 följande:
    Pumpkin skrev 2009-01-20 16:26:34 följande: ok. åker du från Umeå då? vad brukar det kosta dig? åker du själv eller med fler? borde ju va billigare om man bokar i förväg
    Menar du bussen? Eller nattåget?
  • Tina83

Pumpkin skrev 2009-01-20 16:30:09 följande:

Menar du bussen? Eller nattåget?
    tåget
  • Pumpkin

Tåget kan kosta allt från 800kr till 1800kr för mig och maken tillsammans, Södertälje - Skellefteå. Nu i januari har de haft en drive där man kunde få biljetter för 25kr om man var under 25 och i februari kostar det 95kr om man har Prio-kort. Så det är rätt ofta man kan dra nytta av kampanjer.

• Tina83

Pumpkin skrev 2009-01-20 16:36:05 följande:

Tåget kan kosta allt från 800kr till 1800kr för mig och maken tillsammans, Södertälje - Skellefteå. Nu i januari har de haft en drive där man kunde få biljetter för 25kr om man var under 25 och i februari kostar det 95kr om man har Prio-kort. Så det är rätt ofta man kan dra nytta av kampanjer.
    ok. prio-kort, vad fixar man det?
  • Tina83

Pumpkin skrev 2009-01-20 16:36:05 följande:

har ni två sängplatser då? sover ni i egen kupè eller har ni bara sovplats? jag har ju två små ungar så vi måste kanske ha egen. har aldrig varit på nattåg men det skulle kännas lite läskigt att sova med okända, vilket man väl gör om man inte har egen kupè?
  • Pumpkin

Vi har aldrig egen kupé, bara varsin liggplats. Visst, det vore skönt med egen kupé, men jag tycker det är onödigt dyrt. Många med barn brukar ligga i de delade kupéerna också, men man måste ju känna efter själv. Hur gamla är barnen?

• Tina83

Pumpkin skrev 2009-01-20 16:48:58 följande:

Vi har aldrig egen kupé, bara varsin liggplats. Visst, det vore skönt med egen kupé, men jag tycker det är onödigt dyrt. Många med barn brukar ligga i de delade kupéerna också, men man måste ju känna efter själv. Hur gamla är barnen?
    2,5 och 6 år... jag vet inte hur det går till. kanske får prova en gång
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --