• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • hally

Ja, jobbar.
    Fast jag skulle hellre vara hemma med mina ungar idag. Trött och frusen och trött och less och trööööttt! Och inte får man vila i helgen heller, har en intensivkurs ikväll, hela söndag, mån o tis kvällar. Lördagen går åt till dotterns rum som hon har lov att få tillbaka ASAP så hon slipper sova med lillebrorsan. Har "bara" 4 kapitel att öva in till ikväll. Varför gör jag såhär?! Hur tar man det lugnt?
    Fast jag hade ju faktiskt räknat med att vaar arbetslös just nu. Man ska inte försöka planera nåt

• jennifer116

Håller mej inne idag med barnen. *brr* Höll fan på att frysa ihjäl imorse när jag skulle
    hämta in tidningen.
    Åh, vad jag är glad att jag är mamma-ledig. Tycker extra synd om alla stackare på mitt jobb dagar som dessa.

• Soulie

jennifer116 skrev 2009-01-16 11:06:00 följande:

Håller mej inne idag med barnen. *brr* Höll fan på att frysa ihjäl imorse när jag skulle hämta in tidningen. Åh, vad jag är glad att jag är mamma-ledig. Tycker extra synd om alla stackare på mitt jobb dagar som dessa.
    vad jobbar du/dom med? (:
  • jennifer116
    Soulie skrev 2009-01-16 11:20:07 följande:
    jennifer116 skrev 2009-01-16 11:06:00 följande: vad jobbar du/dom med? (:
    På hemtjänsten här på anderstorp. Vilket innebär att vistas ute MYCKET. Vi cyklar ju emellan alla våra vårdtagare.
    Kallt som fan *brr*
  • Soulie

Felicia6 skrev 2009-01-16 11:59:26 följande:

Någon här inne som varit på legoland? Vad tyckte ni? När var ni där? hur mkt fick ni betala? Hur länge var ni där? berätta allt
    jag har varit där men minns inget om det.
  • Garderobshylla

Någon här inne som varit på legoland? Vad tyckte ni? När var ni där? hur mkt fick ni betala? Hur länge var ni där? berätta allt
    Menar du det här i stan? har funderat på at fara dit nmen det har inte blivit av...
  • jennifer116
    antaratt du menar det i danmark?
    aldrig vart dit men vill
    Om jag inte är helt ute o cyklar så har sara vart där med alicia.
  • hally

Vi har inte vart där själva än, ska dit till sommaren eller nästa sommar med brorsorna och deras familjer. Har sett film från när ena brorsan m fam var där förra sommaren. Kommer inte ihåg vad de betalade (kan höra), de var där 2 hela dagar med en övernattning tror jag och de hann knappt med hälften. Fanns massor att se och göra.
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --