• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • madigan

hally skrev 2009-01-19 15:38:38 följande:

madigan skrev 2009-01-19 14:26:16 följande:
    Ojdå...hoppas hon får rätt diagnos snabbt nu så hon kan få bra hjälp! Hoppas verkligen att det ska gå bra!Det är ju ändå bra om de tar tag i det nu när hon inte är så gammal, men lika jobbigt är det förstås. Brorsans flicka (inte hans biologiska) fick diagnosen ADHD först när hon var 14 år gammal och då hade massor med skoltid gått till spillo redan. De satte henne i särklass (!) utan att ha en klar diagnos och hon mådde ju bara ännu sämre. Idag mår hon jättebra och är en helt annan individ. Innan var hon helt vild och kunde aldrig sitta stilla eller koncentrera sej. Idag är hon bäst i sin gymnasieklass och älskar skolan
    Min 4 åring är åxå vild och kan inte sitta still och koncentrationen är dålig åxå.
  • hally

Nej detta är verkligen en seg tröttsam dag. Händer inte mycket på jobbet, ingenting faktiskt...
    Angående kursen så är det fruktansvärt segt med 16-åringar som inte vågar prata, förutom den där mest osäkra pojken i gruppen som på exakt precis varenda fråga ska komma med någon dum kommentar och få den sötaste tjejen att fnittra, så att läraren ständigt får bita ihop käkarna och tyst räkna baklänges från 10 Kommer ju ihåg hur man var då, satt och fnittrade med kompisarna och tittade mer på de söta pojkarna än lyssnade på läraren
    Men nu är jag en gammal sur hagga som helst vill få kursen överstökad och åka hem och GÖRA något! Umgås med barnen och fixa hemma. Jaja, sambon, men han klarar man sej ju utan ett par dagar. Hrmm, jag menar, ett par timmar Inte som 16-åringarna som inte kan släppa varandra och smyger in händerna under tröjorna när det tror att ingen ser. Men nu är jag en bitter gammal sur-tant, haha Undrar hur gammal de tror att jag är?!
    De såg lite misstänksamma ut när de skulle åka med mej tillbaka från banan och jag började stuva om och plocka ut bilbarnstolar ur bilen... *nu kommer 30-årskrisen!!*

• hally

madigan skrev 2009-01-19 15:42:49 följande:

hally skrev 2009-01-19 15:38:38 följande:
    Min 4 åring är åxå vild och kan inte sitta still och koncentrationen är dålig åxå.
    Hur gick det med hennes öron då? Är de bra nu så att hon hör ordentligt?
  • Mochride

Vet inte om ni kommer ihåg mig men jag brukade vara med i den här tråden tidigare. Flyttade för att plugga, men till sommaren kommer vi tillbaka till Skellefteå igen.
    Står i kö på lägenheter i sjungande och på anderstorp ( i närheten av anderstorg)Nån som vet hur det är att bo där?

• maritmedm
    Mochride skrev 2009-01-19 18:36:30 följande:
    Vet inte om ni kommer ihåg mig men jag brukade vara med i den här tråden tidigare. Flyttade för att plugga, men till sommaren kommer vi tillbaka till Skellefteå igen. Står i kö på lägenheter i sjungande och på anderstorp ( i närheten av anderstorg)Nån som vet hur det är att bo där?
    Ska ni bo på anderstorp så skulle jag inte rekomendera skiftesgatan. Den gatan är lite stökigare än de andra gatorna. Annars är andestorp ett bra område att bo på.
  • maltazar

Håller med maritmedm. Ju längre bort från anderstorg desto bättre.. typ.. :P
    Och inte Hemmansg. heller.

• maritmedm

maltazar skrev 2009-01-19 19:22:36 följande:

Håller med maritmedm. Ju längre bort från anderstorg desto bättre.. typ.. :POch inte Hemmansg. heller.
    Iaf inte skebo på hemmans isf. Den andra sidan är bra.
  • maltazar

Ah jo, var så jag menade :)

maritmedm skrev 2009-01-19 19:46:25 följande:
    maltazar skrev 2009-01-19 19:22:36 följande:
    Iaf inte skebo på hemmans isf. Den andra sidan är bra.
  • Felicia6
    Vet inte om ni kommer ihåg mig men jag brukade vara med i den här tråden tidigare. Flyttade för att plugga, men till sommaren kommer vi tillbaka till Skellefteå igen. Står i kö på lägenheter i sjungande och på anderstorp ( i närheten av anderstorg)Nån som vet hur det är att bo där?
    Jag håller med dom andra. Flytta inte så nära andertorg, och inte skiftes..
    Har ni bestämt er för hyres lr går köpes oxå?
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Ugglans mor
    Bor på Sjungande.
    Här är det väldigt bra. Bor hos Skebo och på den här gården är det väldigt lugnt. Känns som bostadsrätt i princip...
    Så sjungande rekommenderas
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --