• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • maritmedm

Förresten, vi ska sälja Mirjams vagn, bilstol o hokuspokusstol... har inte en aning om vad man ska ta för grejerna.... tänkte försöka sätta ihop ett paketpris för alla tre sakerna, så nu undrar jag vad ni skulle vara villiga att betala för dessa saker. Vagnen är från 03 och bilstolen o barnstolen är från 04. Har inte en aning om vad man ska sätta för pris...

• maltazar

Vad är det för vagn? Nypris på vagnar är ju allt från 3 till 7000:- beroende på vad det är för modell..
    Jag brukar kolla runt på blocket vad liknande grejer kostar om jag är osäker. Kan väl tänka mig att halva priset ungefär är rimligt på vagnen..

maritmedm skrev 2009-01-18 17:48:57 följande:
    Förresten, vi ska sälja Mirjams vagn, bilstol o hokuspokusstol... har inte en aning om vad man ska ta för grejerna.... tänkte försöka sätta ihop ett paketpris för alla tre sakerna, så nu undrar jag vad ni skulle vara villiga att betala för dessa saker. Vagnen är från 03 och bilstolen o barnstolen är från 04. Har inte en aning om vad man ska sätta för pris...
  • Felicia6

hally, superfint

maritmedm, jag tror personligen inte att du ska ta paketpris för allt.. Är många som bara vill köpa en av sakerna för dom kanske redan köpt nåt annat lr inte vill ha samma saker osv. Sen håller jag med malle, kika lite på blocket vad sakerna du har kostar där och värdera lite efter det

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • maritmedm

Jag har kollat på blocket o tror att ett paketpris på 2000kr blir rimligt. Sen får väl grejerna kosta ett par hundra mer st.
    Vagnen är en sån där där man kan svänga över handtaget så att man kan ha vagnen vänd mot sig o från sig av märket emmaljunga. Bilstolen är en gracco o barnstolen en hokuspokus.
    Känns som barnstolen är den gjer som minskat minst i värde.

• hally

Ska tipsa syrran om din annons sen maritmedm Vagnar har de men inte de andra sakerna.

Sitter på jobbet, segt och trist och här ska jag sitta till kvartisex...*suck* Sen ska jag sitta med ett gäng 16-åringar på kurs. Trist är det, ingen säger nåt, det blir så segt då. Som att jag och ledaren har en konversation...kul =/

Vad gör ni idag?

• maltazar

hally: lite att göra där?

Jag har pluggat hela dagen, till högskoleprovet och inför kursen som börjar på torsdag.. Nu ska jag iväg och hämta Tindra, åka på Barnens Hus så hon får köpa sin sista julklapp! :) (Fick pengar av min moster, som vi glömt bort :P)

• madigan

hally:

Jag gör inte så mycke men har ändå massor att göra.
    Hålla efter 4 åringen, för nu är vi klar med utredningen och nåt funktionshinder har hon. Vi anar men ska vänta på deras utlåtanden först.
    Dom har pratat mellan raderna så..vi fattar..

• maritmedm

hally skrev 2009-01-19 13:19:02 följande:

Ska tipsa syrran om din annons sen maritmedm Vagnar har de men inte de andra sakerna.Sitter på jobbet, segt och trist och här ska jag sitta till kvartisex...*suck* Sen ska jag sitta med ett gäng 16-åringar på kurs. Trist är det, ingen säger nåt, det blir så segt då. Som att jag och ledaren har en konversation...kul =/Vad gör ni idag?
    Tack Alltid bra om någon får nys om grejerna.

Låter som du haft en riktigt inspirerande dag
  • hally

madigan skrev 2009-01-19 14:26:16 följande:

hally:Jag gör inte så mycke men har ändå massor att göra.Hålla efter 4 åringen, för nu är vi klar med utredningen och nåt funktionshinder har hon. Vi anar men ska vänta på deras utlåtanden först.Dom har pratat mellan raderna så..vi fattar..
    Ojdå...hoppas hon får rätt diagnos snabbt nu så hon kan få bra hjälp! Hoppas verkligen att det ska gå bra!
    Det är ju ändå bra om de tar tag i det nu när hon inte är så gammal, men lika jobbigt är det förstås. Brorsans flicka (inte hans biologiska) fick diagnosen ADHD först när hon var 14 år gammal och då hade massor med skoltid gått till spillo redan. De satte henne i särklass (!) utan att ha en klar diagnos och hon mådde ju bara ännu sämre. Idag mår hon jättebra och är en helt annan individ. Innan var hon helt vild och kunde aldrig sitta stilla eller koncentrera sej. Idag är hon bäst i sin gymnasieklass och älskar skolan
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --