• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Pumpkin
    Felicia6 skrev 2009-01-16 19:56:16 följande:
    Antingen kommer det vara som kallast då eller så kommer ni till värsta fina "vårvintervädret" då det är som härligast att vara ute i snön och sola
    Hoppas på vårvinterväder
  • Pumpkin
    maritmedm skrev 2009-01-16 19:56:47 följande:
    Pumpkin skrev 2009-01-16 19:32:00 följande: Ja men då så, då får man hoppas att vintertäcket ligger vitt o fint då Annars får ni åka upp till ljuva Jokkmokk och gå på marknaden där... kan garantera att snön ligger kvar där.
    Hoppas på snö i Skellefteå, orkar inte åka ännu längre
  • maltazar

Jag vågar då gå så "långt" att jag garanterar att det finns här med ;) Fatkiskt.

Pumpkin skrev 2009-01-16 20:12:09 följande:
    Hoppas på snö i Skellefteå, orkar inte åka ännu längre
  • jennifer116
    Lillhjärtat04 skrev 2009-01-16 18:46:25 följande:
    Jennifer116 & Felicia6: Nä nu är ni ute och cyklar Vi va ju till Astrid Lindgrens Värld med Alicia Sen har jag o P varit i Danmark men vi hann bara med zooet i Köpenhamn vilket jag rekomenderat starkt! Dit SKA vi igen o då ska vi ha barnen med oss Rekomenderar även Astrid Lindgrens Värld....dit ska vi också igen!
    Är du säker? *haha* var helt säker på att ni var där. Kanske var att du hade sagt att ni TÄNKTE fara dit. Hmm...Fundersam
    Vi var ju på zooet i Köpenhamn i somras. Tokvärt! Det blir att fara dit fler gånger.
  • Bummelumman

Någon som är sugen på att komma på klädparty? Inboxa mig i så fall! 31 januari är det!

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • hally

Köpenhamn är ju fint Och Ven! Cykelsemester för hela familjen

Har kört skoter på Klutmarksbanan idag, nice

Nu har det hänt lite grejjer i dotterns rum, vad tycker ni? Bilder finns i mitt galleri, nu äntligen kan hon bo i sitt rum igen. Fast riktigt klart är det inte, fattas tapeter på en vägg samt ihopskruvning av soffa och möblering.

• maritmedm

hally skrev 2009-01-18 17:38:24 följande:

Köpenhamn är ju fint Och Ven! Cykelsemester för hela familjen Har kört skoter på Klutmarksbanan idag, nice Nu har det hänt lite grejjer i dotterns rum, vad tycker ni? Bilder finns i mitt galleri, nu äntligen kan hon bo i sitt rum igen. Fast riktigt klart är det inte, fattas tapeter på en vägg samt ihopskruvning av soffa och möblering.
    Oj vad fint ni börjar få det nu utan all furupanel!!!
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --