• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Soulie

madigan skrev 2009-01-23 10:08:28 följande:

Soulie skrev 2009-01-23 10:03:12 följande:
    Jag tänkte för min son boxning, men han får inte boxas mot andra. Bara på en säng, kan har göra endast det? Var håller ni till och vad kostar det?
    hm okej då var det kanske inte med oss han skulle vara (: kostar 700terminen, 200kr under sommaren, det är under ICA i stan.
  • maritmedm

madigan skrev 2009-01-23 10:08:28 följande:

Soulie skrev 2009-01-23 10:03:12 följande:
    Jag tänkte för min son boxning, men han får inte boxas mot andra. Bara på en säng, kan har göra endast det?Var håller ni till och vad kostar det?
    Köp en säck o sätt upp hemma.
  • hally

Hej hopp, va tråkigt jag har nu igen
    Söker en hel massa jobb.

Jag klarade teorin igårkväll, spikade provet. Det var faktiskt pinsamt, jag var klar på 2 min...kunde ju inte resa mej då så jag satt och kollade igenom 3 ggr extra...och satt en stund till

Vad gör ni andra en fredag som denna?

• maritmedm

hally skrev 2009-01-23 11:08:09 följande:

Hej hopp, va tråkigt jag har nu igen Söker en hel massa jobb. Jag klarade teorin igårkväll, spikade provet. Det var faktiskt pinsamt, jag var klar på 2 min...kunde ju inte resa mej då så jag satt och kollade igenom 3 ggr extra...och satt en stund till Vad gör ni andra en fredag som denna?
    Vad var det för teori?

Du en fredag som denna sitter jag hemma. Bråkade med internet igår för att få igång det trådlösa, men nu kan jag sitta vart jag vill med datorn
  • hally

maritmedm skrev 2009-01-23 11:11:56 följande:

hally skrev 2009-01-23 11:08:09 följande:
    Vad var det för teori?Du en fredag som denna sitter jag hemma. Bråkade med internet igår för att få igång det trådlösa, men nu kan jag sitta vart jag vill med datorn
    Skoterteori...hur svårt kan det bli liksom?

Själv ser jag med förtjusning fram emot tapetsering ikväll
    Imorrn, middagsbjudning med go'vin och söndag bebis-gos med kompisens nyaste lilla tjej. Tips på vad man ska köpa till en ny liten människa?
  • maritmedm

hally skrev 2009-01-23 11:16:51 följande:

maritmedm skrev 2009-01-23 11:11:56 följande:
    Skoterteori...hur svårt kan det bli liksom? Själv ser jag med förtjusning fram emot tapetsering ikväll Imorrn, middagsbjudning med go'vin och söndag bebis-gos med kompisens nyaste lilla tjej. Tips på vad man ska köpa till en ny liten människa?
    HAha, ne den är verkligen lätt har jag hört. FAst då Petter tog det kuggades en eftersom han pratat om att dricka öl i samband med körning.

Låter ändå som ni kommer ha en underbar helg. beror ju på hur mkt saken får kosta... om de inte redan har ett sånt kit så kan du ju köpa ett sånt där man gör avgjutning av fot o hand.
  • Soulie

har ni läst om dagiset i belgien? huvva så hemskt! );

• jennifer116
    Soulie skrev 2009-01-23 12:59:32 följande:
    har ni läst om dagiset i belgien? huvva så hemskt! );
    nä, vad är det då??
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --