• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Felicia6
    hally skrev 2009-01-26 14:15:43 följande:
    Felicia6 skrev 2009-01-26 12:54:03 följande: Vad händer då?
    då är det blingovisning här Det är ungefär som me&I fast det är lite mer ovanligt här uppe. Me&I har ju dom flesta på sina ungar nuförtiden
    Du får gärna komma

Garderobshylla, kul att du kommer
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • maritmedm

HEj alla som har barn i 4-7års ålder. Det börjar barngympa på Tuböleskolan nu på söndag. Ni som har barn på dagis på a-torp kan fråga efter lappar där. Det har varit fattigt med anmälningar eftersom förskolorna inte verkar ha delat ut lapparna som de ska så även om ni inte sett till de så finns de där. Ring och anmäl er Mirjam vill så gärna gå å då behövs fler anmälningar!!!!

• hally

Felicia6 skrev 2009-01-26 14:25:11 följande:

då är det blingovisning här Det är ungefär som me&I fast det är lite mer ovanligt här uppe. Me&I har ju dom flesta på sina ungar nuförtiden Du får gärna komma Garderobshylla, kul att du kommer
    Ah, hade vart kul men har lovat grannen komma på hennes sånt party om 1 månad.
    Har du ff smink-partyn? Visst hade du det innan?
  • Vattukvinnan

Nu börjar man känna som en människa igen.

Här har vi varit sjuka

• Annaluskan

Jag har kommit in på sjuksköterskeprogrammet! Damnit! Livet är upp och ner just nu, men kuligt va?

Min inbjudan till Meandi-party var det någon som anmälde tyvärr så jag får nog inte göra reklam för det...

Undrar om nån av er har sjuksköterskelitteratur att låna ut eller sälja?

Eller kanske en dagisvagn att sälja dj-ligt billigt.

Är jag illa ute nu när jag frågar sånna saker i detta forum? Jag är inte in här så ofta och då verkar jag göra nåt fel varje gång...

*virrar vidare*

• maltazar

Grattis!! :D Ska du börja läsa nu direkt då eller?
    Kolla anslagstavlan i C-huset om det är någon som läst tidigare som säljer litteratur.

Men va knäppt att den vart anmäld och borttagen... Har ju alltid diskuterats sånt här. Trodde det var tillåtet...

Annaluskan skrev 2009-01-27 21:28:45 följande:
    Jag har kommit in på sjuksköterskeprogrammet! Damnit! Livet är upp och ner just nu, men kuligt va? Min inbjudan till Meandi-party var det någon som anmälde tyvärr så jag får nog inte göra reklam för det... Undrar om nån av er har sjuksköterskelitteratur att låna ut eller sälja? Eller kanske en dagisvagn att sälja dj-ligt billigt. Är jag illa ute nu när jag frågar sånna saker i detta forum? Jag är inte in här så ofta och då verkar jag göra nåt fel varje gång... *virrar vidare*
  • Annaluskan

Jopp jag har vart på skolan idag och det var bra mycket lättare än det var på pedagogik... Däremot fann jag inga böcker, men jag ska leta varje gång. Har annonserat både här och där...

• Felicia6
    hally skrev 2009-01-26 15:13:48 följande:
    Felicia6 skrev 2009-01-26 14:25:11 följande: Ah, hade vart kul men har lovat grannen komma på hennes sånt party om 1 månad. Har du ff smink-partyn? Visst hade du det innan?
    Jo det stämmer jag har inte så många partyn längre, men säljer. Är du intresserad av ett?

Annaluskan och malle, det är emot reglerna att göra reklam för något man tjänar nåt på och oftast får man ju nån värdinnegåva. Oftast har det gått bra att skriva ut, eftersom folk inte brukar anmäla sånt men nu har nån börjat med att anmäla såna inlägg. Mitt inlägg om det blev oxå anmält och bortplockat
    Grattis Anna till att du kom in på linjen Går du tillsammans med trollmamma då?
  • Annaluskan

Jopp jag går med trollmammma, vi hoppas kunna samåka så gott det går och allt. Inte illa va? Det e ingen annan av er här som går där, som jag har missat bara? Jag känner ju långt ifrån alla i tråden vet ni... :)

• Felicia6
    Annaluskan skrev 2009-01-27 21:59:25 följande:
    Jopp jag går med trollmammma, vi hoppas kunna samåka så gott det går och allt. Inte illa va? Det e ingen annan av er här som går där, som jag har missat bara? Jag känner ju långt ifrån alla i tråden vet ni... :)
    Nej det är ju skitroligt att höra Och trevligt att ha någon som bor i ens närhet också som man kan åka med och kanske jobba med
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --