• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • maltazar

Åh, va kul :)
    Hoppas du hittar böcker! Har du ställt dig i kö på Skeribi? Finns alltid minst 3 utlångingsex av varje kursbok där. Så även om det är rätt lång kö går det ganska fort att få böckerna ändå :)

Annaluskan skrev 2009-01-27 21:50:21 följande:
    Jopp jag har vart på skolan idag och det var bra mycket lättare än det var på pedagogik... Däremot fann jag inga böcker, men jag ska leta varje gång. Har annonserat både här och där...
  • jennifer116
    Felicia6 skrev 2009-01-26 14:25:11 följande:
    då är det blingovisning här Det är ungefär som me&I fast det är lite mer ovanligt här uppe. Me&I har ju dom flesta på sina ungar nuförtiden Du får gärna komma Garderobshylla, kul att du kommer
    Jag kunde ju komma osså! Tack för påminnelsen!
    Men tar med mej min lille bebis om det är ok??
  • Felicia6
    jennifer116 skrev 2009-01-27 23:00:09 följande:
    Jag kunde ju komma osså! Tack för påminnelsen! Men tar med mej min lille bebis om det är ok??
    Jaaa, klart det är okej
    Om du har nån som vill följa med av dina kompisar lr så, så är det helt okej också
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • jennifer116
    Felicia6 skrev 2009-01-27 23:03:26 följande:
    Jaaa, klart det är okej Om du har nån som vill följa med av dina kompisar lr så, så är det helt okej också
    Ja, vad bra!
    Kan ju höra om nån är sugen på att joina. Vet inte om jag har nån kompis som är sugen på barnkläder....
  • Ugglans mor

Annaluskan:
    ja alltså jag har ju lite böcker. Dock har jag lånat ut mycket av dem just nu till en kompis som går termin 2.

Men jag kan lyssna runt lite bland mina gamla kursare om de har kvar lite böcker som de vill sälja.

• Annaluskan

Tack Pissy! Gör jättegärna det! Men det är jättebråttom med de första böckerna, om jag inte får tag i beggat måste jag beställa på adlibris dårå...

• Felicia6

Idag släpptes vårkollektionen på Blingo. kolla in det på Http://www.blingo.se
    Gud så snygga kläderna var Ser framemot visningen på tisdag

(tänk på att det är billigare på visningarna än vad det är i webbshopen)

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Ugglans mor

Annaluskan skrev 2009-01-28 15:17:53 följande:

Tack Pissy! Gör jättegärna det! Men det är jättebråttom med de första böckerna, om jag inte får tag i beggat måste jag beställa på adlibris dårå...
    Allmän omvårdnad tror jag kan vara svårt för mig att få tag på eftersom det har kommit en ny verson av böckerna sedan jag läste. Men de böckerna vi hade går naturligtvis fortfarande att använda.
  • Annaluskan

Pissy om du har allmän omvårdnad 1-3 så vill jag SÅÅÅ gärna låna dem. Jag kan tänka mig använda dem istället för den vanliga litteraturen, som är extremt snarlik faktiskt. Jag har dem på tradera på g. om jag inte får tag på några att låna eller hittar de "riktiga" böckerna billigt nånstans...

• Pumpkin

Halloj!

Hur är vädret hemöver nu då? Finns det någon snö kvar när vi kommer hem nästa helg?

Annaluskan: Grattis till utbildningen Blir säkert jätteskoj. Är det i Umeå du ska plugga då?

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --