• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • madigan

hally skrev 2009-02-04 18:27:13 följande:

Någon som vet om det är hela kommunen som har stängt fredag och måndag? Här är skola stängd fredag och skola + barnomsorg på måndag.
    samma här
  • madigan

hally:

Jisses så fin.
    Duktiga du

• hally

madigan: Tack så mycket
    Sydde 2 par små byxor och en omlott-tröja igårkväll också. Det här är ju riktigt skoj!

Fast idag är jag super-mega-dunder-förkyld och febrig igen och kroppen känns tung som bly Bara tvärkommer utan förvarning *suck* Det gör så grymt ont i bihålorna, någon som har nåt tips vad som kan hjälpa mot det?
    Kommer nog bli några filmer för sonen idag, han har inget dagis...*hemska förälder*

• jennifer116
    hally skrev 2009-02-04 18:27:13 följande:
    Någon som vet om det är hela kommunen som har stängt fredag och måndag? Här är skola stängd fredag och skola + barnomsorg på måndag.
    barnomsorgen är då inte stängd här på måndag.
  • Soulie

vill oxå köpa en billig symaskin, vad kan en bra men billig kosta?

• Fleur de Tease

Det finns ju billiga på ex rusta och så men jag är rätt övertygad om att du får vad du betalar för. Sen är det ju frågan vad du har för krav, Ska det sys kläder kan ju tex stretch söm vara bra att ha. Viket alla maskiner inte har.
    Men 2000 måste du nog lägga ut för an symakin av kvalité.

Sen kan ju inte alla ha sån tur som jag som fick en maskin för 7000 av gubben

• madigan

Irmgarts åsikter skrev 2009-02-05 09:25:14 följande:

Det finns ju billiga på ex rusta och så men jag är rätt övertygad om att du får vad du betalar för. Sen är det ju frågan vad du har för krav, Ska det sys kläder kan ju tex stretch söm vara bra att ha. Viket alla maskiner inte har. Men 2000 måste du nog lägga ut för an symakin av kvalité.Sen kan ju inte alla ha sån tur som jag som fick en maskin för 7000 av gubben
    Precis jag skulle ju inte köpa en symaskin på rusta för de är inte ens säkert den håller hem ens en gång.

Jag fick min av min gubbe, han köpte den på husqvarna. Vet ej vad den kostade.
  • madigan

Irmgarts åsikter skrev 2009-02-05 10:07:46 följande:

Husqvarna är ju känd för bra kvalite
    japp, den håller än , den är bara 1 år gammal
  • Fleur de Tease

Jag har en gammal singer också som har blivit konverterad från tramp till el och den funkar än. säkert 50-60år gammal. De visste att göra grejer förr

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --