• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • maritmedm

Pumpkin skrev 2009-01-28 17:36:59 följande:

Halloj!Hur är vädret hemöver nu då? Finns det någon snö kvar när vi kommer hem nästa helg?Annaluskan: Grattis till utbildningen Blir säkert jätteskoj. Är det i Umeå du ska plugga då?
    Än så länge ligger snön kvar, runt minus fem o så sent som igår kom det lite snö dalandes från himmelen
  • Pumpkin

Så bra!

maritmedm skrev 2009-01-28 17:47:14 följande:
    Pumpkin skrev 2009-01-28 17:36:59 följande: Än så länge ligger snön kvar, runt minus fem o så sent som igår kom det lite snö dalandes från himmelen
  • Ugglans mor

Annaluskan skrev 2009-01-28 17:32:07 följande:

Pissy om du har allmän omvårdnad 1-3 så vill jag SÅÅÅ gärna låna dem. Jag kan tänka mig använda dem istället för den vanliga litteraturen, som är extremt snarlik faktiskt. Jag har dem på tradera på g. om jag inte får tag på några att låna eller hittar de "riktiga" böckerna billigt nånstans...
    Det är ju inte så konstigt att de är snarlika eftersom det är i grund och botten samma böcker. Det är bara att 1-3 är föregångaren till 1-4. Så den enda skillnaden är att den nya versonen är reviderad och har några små tillägg. Men jag ska se vad jag kan göra.
    Jag har dem ju själv men de är som jag tidigare sagt redan utlånade.
  • Annaluskan

Pissy: Tack så mycket för hjälpen, men nu har jag fått tag på 1-4 till ett hyfsat pris så jag nöjer mig. Har på g två av de andra böckerna på blocket. Nu behöver jag "bara" kliniskt vårdarebete för sjuksköterskor, den sista boken som e kvar i övrigt kollar jag i på biblan... Tacktack!

• Felicia6

Vilket underbart väder vi haft idag! Det är såna dagar jag älskar att bo här uppe i norrland Gnistrande vit snö som lyses upp av den otroligt varma och underbara solen och inte så många minusgrader. Kan det bli bättre?
    Vad har ni gjort under helgen?

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Ugglans mor

Jo, det var verkligen fint väder idag. Tyvärr bara att jag inte fått njuta riktigt av det eftersom jag jobbar som vanligt. eller rättare sagt som det är just nu så jobbar jag alltid.

Men igår hade jag tackat nej till allt jobb... då var vi (bara jag och min sambo) till Ikea. Hade världens mysigaste dag. Och sen när vi kom hem så åkte vi in till stan för en jättegod middag ute tillsammans

• Felicia6
    Ugglans mor skrev 2009-02-01 19:58:53 följande:
    Jo, det var verkligen fint väder idag. Tyvärr bara att jag inte fått njuta riktigt av det eftersom jag jobbar som vanligt. eller rättare sagt som det är just nu så jobbar jag alltid.Men igår hade jag tackat nej till allt jobb... då var vi (bara jag och min sambo) till Ikea. Hade världens mysigaste dag. Och sen när vi kom hem så åkte vi in till stan för en jättegod middag ute tillsammans
    Vart jobbar du nu någonstans? Har du fått jobb inom vården eller är du på okq8 nu?
    Mysigt det låter med en heldag Vart åt ni någonstans?? jag och tony var oxå ute o åt igår
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --