• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Soulie

smaken är väl olika för alla som tur är (:

• hally

Himmel vilket fint hus, madigan!
    Skulle jag absolut tänka mej köpa om jag hade en mille över. Kanske ska byta nu när vi fixat lite på detta huset *funderar*
    Fint område också. Inte i världens ände

Någon som vet om och isf var man kan köpa pyttesmå bebiskläder i staaan? Typ stl 40 eller, jag vet inte vad de heter de där pyttesmå.

• madigan

hally skrev 2009-02-03 10:09:50 följande:

Himmel vilket fint hus, madigan!Skulle jag absolut tänka mej köpa om jag hade en mille över. Kanske ska byta nu när vi fixat lite på detta huset *funderar*Fint område också. Inte i världens ände Någon som vet om och isf var man kan köpa pyttesmå bebiskläder i staaan? Typ stl 40 eller, jag vet inte vad de heter de där pyttesmå.
    prematur kläder. Ingen aning faktiskt...vi köpte från La redoute eller hur de nu stavas.
  • madigan

jag tycker åxå de är jättefint faktiskt, men dom jobbar båda 2 i stan och vill bo i stan. De är väl därför som dom säljer.

• hally

Jo på nätet finns det ju en del prematurkläder men jag skulle behöva få tag på nu på stört Får nog röja plats och ta fram min kompis symaskinen istället
    Syrran kommer få sin bebis utplockad alldeles närsomhelst och den är liiiiten. Hon har egentligen 4 veckor kvar och dessutom är bebisen liten för sin "ålder", beräknas väga 1900g idag. Förutom allt annat elände hon drabbats av så har hon nu fått havandeskapsförgiftning

• Garderobshylla
    Svar på #667
    H&m kan ha i storlek 44, annars tror jag att lindex oxh kappahl har oxå, har faktiskt för mig att jag har sett det!
  • Ugglans mor

Felicia6 skrev 2009-02-01 20:01:09 följande:

Vart jobbar du nu någonstans? Har du fått jobb inom vården eller är du på okq8 nu? Mysigt det låter med en heldag Vart åt ni någonstans?? jag och tony var oxå ute o åt igår
    Jag höll på säga över allt. Men jag jobbar både som sköterska och på OKQ8. Väntar bara på ett längre vik som sköterska. Så jag i alla fall får ett fast schema.
    Vi var och åt på OldWilliams eller ja tatungmat i baren...
  • hally

Garderobshylla skrev 2009-02-03 14:53:34 följande:

Svar på #667H&m kan ha i storlek 44, annars tror jag att lindex oxh kappahl har oxå, har faktiskt för mig att jag har sett det!
    OK, tack, ska kolla idag!

Fick ett ryck imorse och tog fram min vän symaskinen ändå så det blir några hemmasydda plagg också
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --