• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • lilun

I helgen har vi gjort så lite som möjligt, fast igår var jag och Alexander bortbjunda på kvällen och idag har jag tvättat, och pluggat lite. Det ä så skönt med helger då man inte så mkt inplanerat utan tar dagen som den kommer, och vilket väder det är förstås...

• Hägris

*älskar dagens väder*  Vi skulle gå till ica och det blev en lång omväg dit och en ännu längre omväg hem.. Tog fram sparken och direkt fick jag träningvärk *lat vekling*

Har beta anorexia?
  • hally

Vi var tyvärr hemskt snuviga och rossliga, men kunde inte motstå en liten stund ute iallafall. Vi var iväg till skridskobanan så barnen fick åka och spela lite med klubborna. Är det bra väder nästa helg blir det att vara ute i stugan vid havet heeeela dagarna, pulka, skoter och skridskor och matlagning på Muurikkan

• madigan

om nån har lagt ut sitt hus till försäljning på swednak hur hittar man dit då?

• Superba Supernovan

Jag säger det samma som Pumpkin, det där huset har jag också dregglat över sedan det kom ut . Men någon visning ska vi inte på, får nog nöja mig med vårt radhus på Morö backe

• madigan

Pumpkin skrev 2009-02-02 19:31:04 följande:

Åh, är det din brors hus? Det har jag dregglat över sen det kom ut - vi ska faktiskt på visningen på lördag hade vi tänkt
    okej. De är han som har byggt uterummet bla.
  • Pumpkin

De måste vara galna som vill sälja huset (i mina ögon alltså )

madigan skrev 2009-02-03 09:15:44 följande:
    Pumpkin skrev 2009-02-02 19:31:04 följande: okej. De är han som har byggt uterummet bla.
  • Soulie

me no likey ze house d: fast tyckte om badrumsgolvet (;

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --