Hej,
kikar in en stund mellan tvättmaskinsladdning och dammtorkning o dyl...
Stort tack för alla grattis! Tackar via denna tråden alla goa hälsningar i min GB fr våra andra trådsystrar.
Vi hade tänkt o vänta m syskonförsök, men när vi insåg att vi hade ett par försök innan Elvira blev 1 år o 9 mån (den jävla SGI-pressen man ska leva under dessutom, förutom hormonrubbningar o dyl..) så tänkte vi att: tja, d går ju o testa.
Tyvärr blev d ingen önskad överaskning: oops! jag har gått över en vecka över tiden ju.. Kan jag va gravid? Ne, man vet ju mkt väl när mensen ska/inte ska infinna sig. D tror jag inte att man släpper oavsett om man ens haft sex lr öht inte vill bli gravid! Jävla hjärnspöken som intagit ens skalle.
När jag lämnat Elvira för första gången en liten stund på dagis så hade jag en halvtimme näör jag skulle gå o handla blöjor t dagis, gick förbi Apoteket o där var d helt tomt (annars går d inte o handla ett sånt test i vår lilla by, utan att d sprider sig som en löpeld..) Stoppade ner testet i en påse o gömde d i innerfickan på jackan, känns som om jag köpt knark.. Sen gick jag o hämtade Elvira på dagis. När jag stoppat henne i säng på em så gick jag darrande på toan. Skalman var i Sälen ons-sön... Starkt plus på en gång, d var ju d jag visste. Hade BIM lördagen innan o jag bara visste redan en vecka efter ÄL att jag var gravid.
Nu kommer d lite jobbiga.... Jag e så jävla övertygad om att d inte bara e en därinne.... Har drömt om både tvillingar o trillingar, hoppas vid GUD att d sistnämnda bara var hjärnan som inte kunde räkna där mitt i natten... D e väl mina Pco-Spöken som jävlas m mig. Jag skulle verkligen helst "bara" vilja ha en liten go unge till...
Har försökt o komma på vul, men inget napp. Har pratat m min BM om detta o hon har inte heller lyckats. Varf har inte alla gyn. mottagningar vul-apparater!?!? Jag har inte kontaktat Fert enheten än, vill inte besvära dem o uppta deras tid.
Så övertygad o livrädd för flerbörd gick jag i min egen lilla värld i flera dar. Höll på o gå i bitar! På min födelsedag kom Skalman hem på kvällen o jag hade lagt en bulle i ugnen... Han fatta noll! Trodde jag värmde den t Elvira o tyckte nog jag var knäpp som inte värmde den en våning upp, i micron som står ovanpå ugnen... Sen slet jag upp testet ur fickan o han tappade hakan. Skitglad såklart. Höll dock på o dö när jag berättade om mina farhågor...
Jag mår illa, har tappat allt sötsug äv denna gång. Dessutom e jag så fruktansvärt yr! Tror d beror på lite lågt BT o i kombination m lågt blodsocker så har d snurrat värre än en karusell i bollen, otäckt!
Vecka 6+1 tror jag att jag e i idag, långt kvar..
Elvira ska alltså bli storasyster, men ingen mer än våra kompisar som oxå ska ha barn igen vet om d. Vi ska återigen ha barn samtidigt... Hon i början på sept o jag i slutet. Skitkul! När jag tog upp m Skalman att dom skulle försöka sa han bla: Vi kan väl inte skaffa barn igen bara f att **** tycker d. Så garvade han o höll m om att vi kunde testa iaf..O d kunde vi visst!
Så himla knäppt o roligt!
Jag har inte varit inne så mkt på sistone, d har kännts lite som om tråden börjat tappa själen. Kanske dels f att jag blev lite ledsen när ingen reflekterade över mitt senaste inlägg, där jag skrev om att Skalman o jag hade d lite trögt o att vi haft rätt trista bråk. Kanske var jag bara nygravid o överkänslig....
Men jag kommer igen, sköt om er!