• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • vackrastarflow
    Hjorthan skrev 2009-01-12 21:59:28 följande:
    vackrastarflow skrev 2009-01-12 21:58:32 följande:
    Jag kopierade dom och klistrade in dom på ny länk, så jag såg dom. Jättesnygga möbler!
    Ja eller hur? Ett fynd från Jysk. Totalpriset var 1400kr. Men fick beställa dem, så jag har inte fått dem än...
  • Mettan69

God morgon flickor.

I dag är jag lite piggare. gjorde inte ett smack i går och gick och la mig i tid. Räcka ut tungan Men jag funderar på att ta ledigt på fredag och bara slappa lite hemma själv. Känner att jag är i stort behov av lite egentid. Oskyldig

lolo21: Grattis till husköpet. Lycka till med att göra det till det ditt lilla paradis.

vackarstarflow: Jättefina möbler. Lagom gulliga. Sååå skönt att kunna gömma CD-skivorna. Ingen vacker inredning. Fundersam

Hjorthan: Vad vårigt fint du har fått det hemma. Du har det lagom vitt hemma men lite färg i. Tycker om vitt men vill gärna att det finns någon färg som bryter av det lite och det har du lyckats bra med. Jättegulligt.

• Lopp

Morron tjejer.. jag har en fundering - fråga.

i somras/höstas så hade dom på Plantagen sådana himla läckra fläktar och papperskorgar i "gammalt" stuk... påminde lite om 50/60 tals i utseendet.
    någon som vet var jag kan köpa dom nu - vårt Plantagen hade inga kvar....

• helene306

Åh, nu hittade jag er igen. Har på något konstigt vänster raderat denna tråd ur mina favoriter. Hur dumt är inte det?

Finns det någon Johanna som har lämnat en kommentar åt mig i sin blogg, här föresten? Johanna om du finns här: jag kommer inte in till dig för att läsa ditt svar.

(¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
  • Mettan69

Lopp: Vet inte vilka du menar men tror du inte de får in dem igen nu till våren/sommaren.

• vackrastarflow
    Mettan69 skrev 2009-01-13 08:15:19 följande:
    vackarstarflow: Jättefina möbler. Lagom gulliga. Sååå skönt att kunna gömma CD-skivorna. Ingen vacker inredning.
    Ja verkligen! Och i lådorna i tv-bänken får alla DVD plats också.
    Bilderna ljuger dock lite, de är inte så knallvita, de är mer antikvita.
  • LissAnna
    lolo21 skrev 2009-01-12 18:36:02 följande:
    Tjobidoooo Vi har köpt ett hus!!!! så nu kan vi börja planera vitt, vitt, vitt!
    Grattis! Vad kul.
  • Lopp

Ingen aning - det kanske inte är omöjligt. Får hoppas - den serien hade passat perfekt i min tvättstuga.

Mettan69 skrev 2009-01-13 10:24:22 följande:
    Lopp: Vet inte vilka du menar men tror du inte de får in dem igen nu till våren/sommaren.
  • Saga74

LOLO: GRATTIS *wow*

VACKRASTARFLOW: Åhhh den låga bänken skulle vara fin i mitt vardagsrum *suktar*

HJORTHAN: Säger en sak bara - VÅR! Jättefint, kanske ska ta å måla köksmöblerna vita *haha* gubben blir GALEN!

Nytt hos mig!

bosgarn.blogspot.com/

• Mettan69

Saga74: Lycka till på tentan i dag. Håller tummarna för dig. De möblerna som du säljer skulle ju göra sig jättefina som vita. Flört Jag håller också på och pratar om att måla saker vitt och gubben hoppar väl inte högt av glädje men han protesterar mindre och mindre. (så länge han slipper jobbet.) Skrattande

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9